Boje sie

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Re: Boje sie

przez VasqueS 10 sty 2010, 22:00
Hej mam do was pytanie Czy to jest możliwe żebym po wyzdrownienu był swoim zupełnym przeciwienstwem to znaczy byl agresywny nie dbal o nic i przestal byc wrazliwy??
VasqueS
Offline

Re: Boje sie

Avatar użytkownika
przez Donkey 11 sty 2010, 13:20
Chyba już gdzieś zadałeś to pytanie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Boje sie

przez VasqueS 11 sty 2010, 14:12
Tak zadałem ale nikt nie odpowiedział tylko żebym zaakceptował te zmiany a co jeśli wyzrowieje i ich nie bedzie chce sie dowiedziec czy po wyzdrowieniu one znikna bo ja chce zebym dalej byl wrazliwy,opiekunczy a nie glupi egoista
VasqueS
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Boje sie

Avatar użytkownika
przez Donkey 11 sty 2010, 20:17
To jaki będziesz to zależy tylko od Ciebie!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Boje sie

przez VasqueS 11 sty 2010, 20:51
A Czasem mam wrazenie ze od innej osoby siedzacej we mnie ale dziekuje za odpowiedz...
VasqueS
Offline

Re: Boje sie

Avatar użytkownika
przez Donkey 11 sty 2010, 20:54
Nie możesz tak myśleć.
Twoje życie w Twoich rękach!
Nie daj się lękom!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Boje sie

przez Butterfly92 11 sty 2010, 22:04
Przestan w koncu sie uzalac nad soba i wez sie w garsc !
Nie mozesz cale zycie sie bac...
F60.3 - Chwiejne zaburzenie osobowości- typ impulsywny
Offline
Posty
51
Dołączył(a)
05 sty 2010, 09:58

Re: Boje sie

przez VasqueS 11 sty 2010, 22:14
Butterfly latwo powiedziec trudno zrobic...
VasqueS
Offline

Re: Boje sie

Avatar użytkownika
przez Donkey 11 sty 2010, 22:27
Vasques bierzesz lekarstwa?
Bo zamiast być lepiej to u Ciebei ciągle dolina ;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Boje sie

przez VasqueS 11 sty 2010, 23:10
Tak biore od 5 tygodni Fevarin a od tyg zwiększyłem dawke ale jak widać zamiast sie polepszyć to nie wiem czy nie jest gorzej bo wczesniej sie nie ciolem i nie krepowalem pojsc do toalety we wlasnym domu...Ale to tylko gdy jest ktos kto nie mieszka ze mna na codzien
VasqueS
Offline

Re: Boje sie

Avatar użytkownika
przez Donkey 12 sty 2010, 09:25
Jak już jest minimalna nawet poprawa to znaczy ze organizm dobrze toleruje lekarstwo. A na calkowity efekt musisz jeszcze trochę poczekać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Boje sie

Avatar użytkownika
przez Paranoja 12 sty 2010, 09:27
wiadomo ze leczenie i leki w jakims stopniu nas zmieniaja bo przeciez o to chodzi, mamy zmienic siebie, nie wiem czy az do tego stopnia by np ze spokojnej osoby zrobic jakiegos agresora ale napewno zmieniaja.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Boje sie

przez VasqueS 12 sty 2010, 10:54
Tak tylko ja po tych lekach nie widze żadnej poprawy doperio tydzien temu mam zwiekszona dawke wiec jak za tydzien nie pomoze to moze poprosze pania doktor zeby zmienila mi lek
VasqueS
Offline

Re: Boje sie

Avatar użytkownika
przez Paranoja 12 sty 2010, 10:58
leczenie trwa kilka miesiecy czasem lat, czesto pacjenci popelniaja bledy rzucajac leczenie uwazajac ze nie widac poprawy. nie poddawaj sie tak latwo, mozesz przy wizycie zasugerowac ze nie widzisz poprawy i lekarz ci ewentualnie zmieni ale sam tego nie rob.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do