cd.braku snu ;/

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

cd.braku snu ;/

przez Matti006 09 sie 2009, 21:03
kurka wodna juz niespie moj brat poszedł w ten weekend na cala noc i przyszed w niedizele i niemoglem spac ogladlame spot hit festiwal do konca i nic ani 0 zmeczenia zrobilem 20 przysiadow i nic wziole tabletke i nic dzis taz go nie ma i nie wiem czy usne ale podejzewam ze dzis przyjdzie wczesnie o 12 moze wczesniej bo jutro do roboty idize kurde le mam powazny z tym problem ja nie wiem boje sie sam w takim duzym domu zostac dobze ze sie buduja tam za mna to juz za pare lat tak sie niebede bał jak beda miezkac kolomnie nowi sąsiedzi nie wiem czy te tabletki działaja jak bym wziol inne to bym zgupial pewnie .Pomocy!! ja juz chce spac jak dawniej ja tak niemoge juz mnie to denerwoje takie lezenie i dopiero o 5 mi sie spało fajnie do godziny 8 ;35
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
04 sie 2009, 07:22

Re: cd.braku snu ;/

przez ewaryst7 10 sie 2009, 12:09
cześć. sluchaj , czy robileś sobie hormony tarczycy? Może zrob sobie jakieś badannia, zanim sięgniesz po tabletkę.Od dawna masz problem z bezsennością?
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Przeskocz do