osoby z lękiem - proszę o pomoc!!!

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

osoby z lękiem - proszę o pomoc!!!

przez natalka24 29 lip 2009, 20:16
Witam wszystkich. Jestem studentką V roku psychologii stosowanej w Krakowie i przeprowadzam badania do swojej pracy magisterskiej. Dotyczy ona ogólnie rzecz ujmując relacji z rodzicami u osób z wysokim poziomem lęku. Niestety - bardzo ciężko jest znaleźć chętne osoby do takiego badania, gdyż jest ono dosyć czasochłonne: trwa od godziny do półtorej i obejmuje wywiad + kilka testów.

Jeżeli ktoś z Was mieszka w Rzeszowie lub Krakowie i mógłby mi pomóc, tzn. zechciałby wziać udział w moich badaniach, to bardzo proszę o kontakt na maila: nataliakotarba@interia.pl
Jedynym kryterium jest to, że potrzebuję zbadać osoby o wysokim poziomie lęku, a więc cierpiące na nerwice lub zaburzenia lękowe. Zapewniam pełną anonimowość.

Naprawdę bardzo możecie mi pomóc, wystarczy zechcieć poświęcić swój czas! Jeśli ktokolwiek może, to proszę o kontakt. Dla mnie liczy się każda osoba!

Pozdrawiam, Natalia
Ostatnio edytowano 30 lip 2009, 14:20 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Proszę nie powielać postów.

Re: osoby z lękiem - proszę o pomoc!!!

przez Jadis 29 lip 2009, 21:37
magdalenabmw napisał(a):Nawet jak sie z Tobą jakis lękowiec umowi to i tak spęka, lęk go zje przed spotkaniem i nie przyjdzie ;)

haha, święte słowa ;)

ja jestem z wielkopolskiego, więc też trochę daleko. może zorientuj się czy lękowcy z Krakowa nie mają czasem zlotu ;)
Jadis

przez Lili-ana 29 lip 2009, 23:11
chętnie bym wzięła w tym udział ale jestem z Łodzi. A nie można tego zrobić za pośrednictwem gg albo coś?:)
Lili-ana

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Atio 30 lip 2009, 00:21
A Ja z Krakowa :D
I się odważę :D
A Na pohybel wszystkim :D

przez natalka24 30 lip 2009, 14:29