czy bedzie dobrze??

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

czy bedzie dobrze??

przez patrycjak20 30 mar 2009, 01:59
witam,
dawno nie zaglądałm tu na forum bo myslalam ze musze sobie jakos sama poradzic, chodziłam na terapie, ale przerwalam bo mialam wrazenie ze nic mi nie daje, przerwalam leki bo nie mialam sily juz ich polykac. chcialam zaczac zycnormalnie, zostawic po tamtym gruba czrna linie. mialam wrazenie ze sie udalo, zaczelam chodzic na warsztaty tetralne, udzielam korepetycji i wydawaloby sie ze jest wszystko ok, ale....
no własnie
leze w lozku, boje sie zasnac, wszedzie widze niebezpieczenstwo, drazni mnie prawie wszystko. boje sie powiedziec najblizszym, ze przerwalam terapie, wychodze z domu zeb nic nie podejrzewali, leki niby biore. powoli odechciewa mi sie wszystkiego. powinnam byc szczesliwa bo mam cudownego mezczyzne przy boku ktory jest z emna w kazdej zlej chwili, ale mam dosc tego ze wszystkim sprawiam problemy ze sie mna martwia.

wiem rozpisalam sie bezsensu...
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
05 lis 2008, 01:34
Lokalizacja
Świętochłowice/slask

Re: czy bedzie dobrze??

przez mateuszzzz90 30 mar 2009, 08:48
Musisz walczyć tak jak każdy z nas nie poddawaj się pamietaj ze czas leczy rany
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
12 lut 2008, 23:14

Re: czy bedzie dobrze??

Avatar użytkownika
przez KasiaMi11 30 mar 2009, 09:51
PATRYCJA BĘDZIE DOBRZE,BO MUSI BYC I TAK SOBIE MÓW!

Jakie serce taki lęk...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
11 wrz 2008, 13:13
Lokalizacja
Lublin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: czy bedzie dobrze??

Avatar użytkownika
przez LucidMan 30 mar 2009, 11:24
mateuszzzz90 napisał(a):Musisz walczyć tak jak każdy z nas nie poddawaj się pamietaj ze czas leczy rany
No tak, ale tylko te oczyszczone...
patrycjak20 nie czas jest potrzebny, tylko terapia. Spróbuj wrócić do tej co przerwałaś. Wrażenie, że terapia nic nie daje, jest tylko trikiem naszej nerwicy, żeby nie konfrontować się z własnym lękiem.

Pozdrawiam 8)
Lucid life
Avatar użytkownika
Offline
Posty
785
Dołączył(a)
09 sty 2009, 23:55
Lokalizacja
NeverLand

Re: czy bedzie dobrze??

Avatar użytkownika
przez KasiaMi11 30 mar 2009, 15:16
O Lucidek się pojawił,a ja myślałam że zaszyłeś się już całkowicie w temacie snów. :D

Jakie serce taki lęk...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
11 wrz 2008, 13:13
Lokalizacja
Lublin

Re: czy bedzie dobrze??

Avatar użytkownika
przez LucidMan 30 mar 2009, 16:16
KasiaMi11 napisał(a):O Lucidek się pojawił,a ja myślałam że zaszyłeś się już całkowicie w temacie snów. :D
Nie nie.

Obudziłem się fałszywie ze świadomością, że śnię snem na jawie, który nie był świadomy, póki się nie przebudziłem :mrgreen:

Pozdrawiam 8)
Lucid life
Avatar użytkownika
Offline
Posty
785
Dołączył(a)
09 sty 2009, 23:55
Lokalizacja
NeverLand

Re: czy bedzie dobrze??

Avatar użytkownika
przez KasiaMi11 30 mar 2009, 20:10
Oj Ty, Ty :D :D Czasem jak przeczytam jakiś Twój kawałek Lucid to nie wiem czy ja taka głupia jestem czy Ty taki mądry :D :lol: :D :lol: Idę się przespać może przyśni mi się Lucid i przemówi do mnie :mrgreen: Pozdrawiam. 8)

Jakie serce taki lęk...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
11 wrz 2008, 13:13
Lokalizacja
Lublin

Re: czy bedzie dobrze??

przez patrycjak20 09 kwi 2009, 00:50
dzieki za wsparcie i dobre slowo.
mam nadzieje ze sie podnose do konca i wyprostowana bede umiala isc dalej. na razie ide taka pochylona z obawy przed swiatem, przed zakretem...
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
05 lis 2008, 01:34
Lokalizacja
Świętochłowice/slask

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do