Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

Avatar użytkownika
przez agusiaww 29 mar 2014, 21:40
komis153, normalnie, 1 filizanka, wieksza podnosi cisnienie.
Szila, mnie dopiero leki antydepresyjne pomogly, mialam jak Ty.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez orygenes448 30 mar 2014, 21:14
misiekwwa napisał(a):Ja mam potworne dzien w dzien i to z bolami dodatkowo
Witam wszystkich serdecznie !
Ja od wielu lat borykam się z ogromnym problemem nie wiem co mam już robić jestem skrajnie załamany .
Obecnie mam 43 lata a od 20 roku życia mam problemy z nadciśnieniem tętniczym i od 23 lat jestem na lekach przeciwnadciśnieniowych .
Nadciśnienie mam samoistne zmiany na dnie oka drugiego stopnia i wszystko na to wskazuje ,że nadciśnienie mam na tle ciężkiej nerwicy .
Od ponad 10 lat doszły jeszcze u mnie problemy z zawrotami głowy i zaburzeniami równowagi oraz silna napadowa tachykardia serce chce wyskoczyć z klatki piersiowej .
Takie ataki silnych zawrotów głowy najczęściem miewam na ulicy choć zdarzają się też i w domu ale zdecydowanie rzadziej .
Na ulicy gdy taki atak zawrotów głowy mnie dopadnie to nie jestem w stanie ustać osuwam się i kładę na ziemi na środku ulicy mam wrażenie ,że umieram wrogowi bym nie życzył takich odczuć to moja tragedia .
Obecnie biorę trzy razy na dzień lek o nazwie ANAFRANIL 75 Mg trzy razy dziennie i okresowo Afobam 0,5 mg wcześniej brałem Fevarin w maksymalnej dawce oraz Fluoksetynę , Paroxetynę , Elicea , Mirzaten i wiele innych leków .
Mam też problemy z błędnikiem i te problemy z błednikiem nasilają się jeszcze bardziej na tle nerwowym biorę Betaserc 24 mg dwa razy dziennie oraz Cyto Protectin Sr też dwa razy na dzień .
Bywają czasami dni lepsze ale to ciągle wraca i uprzykrza mi skrajnie życie mam już dość czuję się fatalnie. Boję się bardzo często wychodzić z domu to koszmar gdy idę ulicą to mam często zawroty głowy i serce wali jak oszalałe wielokrotnie zdarza mi się kłaść na ulicy bo tak bardzo kołuje mi się w głowie ,że nie jestem w stanie ustać .
Czuję się fatalnie nie wiem jak z tym walczyć , proszę o pomoc ! ! !
I jesze do tego moja samotność mnie wykańcza tak bardzo chciałbym poznać jakąś miłą osobę i nawiązać szczerą przyjaźń która mnie zrozumie i która ma podobne problemy jakie mam ja .
Mieszkam w Łodzi bardzo proszę o kontakt na mój adres mirxkv@gmail.com

Serdecznie pozdrawiam Wszystkich i życzę zdrowia proszę z całego serca odezwijcie się brakuje mi bratniej duszy , może razem sobie jakoś uda nam się pomóc z poważaniem Mirosław .P adres mirxkv@gmail.com lub skype xorymirxes448
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
30 mar 2014, 20:43

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez marta80 01 kwi 2014, 15:37
Szila hej:)

mam taka jak ty...bol w potylicy pulsowanie...az sie na buzie robie czerowna..robilam tez tomograf,rezonanas...i nic...tzn musze chyba rezon szyjnego zrobic bo tylko glowy robilam....
ja mam jeszcze bol ucha nieraz....i szczeke zaciskam lapie sie na tym czyli szczekoscisk(((:
ile juz z tym sie meczysz????
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ból głowy, zaburzenia itp

przez saboteur 05 kwi 2014, 19:44
Witajcie , chciałbym się dowiedzieć czy miewacie bóle oraz różnego rodzaju nieprzyjemne odczucia związane z głową??
Jak wygląda to w nerwicy itd. Piszę o tym ponieważ sam od dwóch tygodni zmagam się z bólem głowy którego nawet nie potrafię precyzyjnie określić.
Jest to nieprzyjemne uczucie napięcia rozchodzące się od oczu które z czasem przechodzi w uczucie napięcia totalnie całej głowy. Bywa że zaczyna się od okolicy oczu i czoła schodząc w stronę żuchwy i karku. Jednak najbardziej wk****a mnie dziwne uczucie jakby impulsu gdzieś w głowie w okolicach czoła ( ten sam impuls którego można doświadczyć np. po usłyszeniu gwałtownego mega głośnego hałasu na kacu, licze że ktoś to zrozumie heh). Poza tym często podczas owego stanu napięcia głowy czuję delikatne zawroty przy gwałtownych ruchach itp. Im więcej o tym myślę tym bardziej się to nasila. Jezeli ktoś z Was miewał/miewa podobne stany niech napiszę co i jak . Dodam jeszcze że nie jestem pewien czy to nerwica.

pozdr
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
05 kwi 2014, 18:50

ból głowy, zaburzenia itp

Avatar użytkownika
przez Ma89 05 kwi 2014, 20:02
może jakaś migrena czy coś tego typu? w internecie sie nie lecz, raczej na twoim miejscu udałbym sie do neurologa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
02 kwi 2014, 09:34

ból głowy, zaburzenia itp

przez saboteur 05 kwi 2014, 20:25
...się nie leczę a pytam tylko czy ktoś miał podobnie, czy bym już może z tym u lekarza itp. Wiem do czego służy forum i od czego jest przychodnia także dziękuje za ekspercką radę "idź do lekarza".
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
05 kwi 2014, 18:50

ból głowy, zaburzenia itp

przez dolcegabbana 06 kwi 2014, 12:08
tez mam to samo od kilku dni
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
17 lut 2014, 22:38

ból głowy, zaburzenia itp

Avatar użytkownika
przez Ma89 06 kwi 2014, 14:21
nie irytuj sie. chcialem dobrze Ci poradzic z tego wzgledu, ze problem moze byc zupelnie z innej dziedziny niż dotyka tego to forum.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
02 kwi 2014, 09:34

ból głowy, zaburzenia itp

przez saboteur 06 kwi 2014, 14:34
Nie irytuję się, luz. Wiem że problem może być gdzie indziej ,temu właśnie pytam jak wygląda to przy nerwicy.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
05 kwi 2014, 18:50

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez saboteur 12 kwi 2014, 16:07
Zna może ktoś uczucie kiedy podczas nawet delikatnego bólu głowy, przy próbie skoncentrowania na czymś uwagi ból jakby na sekundę się nasila powodując takie dziwne spięcie w okolicy czoła?? Jak mnie to wkurwia.....A może zdarzyło się komuś że gdy pomyślał o czymś to aż mu się w głowie zakręciło?? Miewam takie stany ale nikt nie czai bazy gdy próbuje je opisać..
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
05 kwi 2014, 18:50

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez ziomuś 16 kwi 2014, 11:55
Od kilku tygodni mam straszliwe zawroty glowy. Czasami do tego dochodzi bol jednostronny boczny lub potylicy czasami np jakby tylko ucha. Zawroty glowy dziele na dwa rodzaje. Pierwszy to taki stan jakby upojenia alkocholowego. Niby wszystko jest ok ale nie moge sie skupic wszystko dzieje sie za szybko przy ruchach glowy mam wrazenie ze obraz nie nadaza za ruchem. Do tego czasami dochodza takie zawroty ktore sprawiaja ze nie moge utrzymac ronowagi mam wrazenie ze ziemia sie kolysze albo zapada a kiery ide nogi czuje jak nie swoje. Bardzo czesto zastanawiam sie o co chodzi bo ten swiat jest jakis inny niby ten sam ale jakby nie moj nie wiem jak to wytlumaczyc. Kiedys mialem zdolnosc taka chyba jak wszyscy ogarniania swiata dookola mnie mialem podzieknosc uwagi i szybko wylapywalem katem oka rozne rzeczy. Teraz skupiam z trudem uwage na tym na co patrze a to co dzieje sie obok stanowi jakis nie dokonca zrozumialy ruch. Dla zobrazowania: wlaczam sie do ruchu samochodem. Kiedys wystarczylo ze rozejrzalem sie lewo prawo i juz mialem pewny obraz sytuacji i blyskawicznie bez obaw pkdejmowalem decyzje. Teraz patrze w lewo OK mozg widzial patrze w Prawo OK mozg widzial ale nie wiem juz czy z lewej na pewno wszystko jest ok wiec znowu kontroluje majac natychmiast brak pewnosci co dzieje sie z drugiej. Nie ogarniam dynamiki. Masakra
Czasami patrze na cos i mysle kurcze to na pewno ten przedmiot ta rzecz na ktora normalnie patrzylem przez ostatnie lata? Jest jakas inna... kiedys wszystko bylo naturalne i oczywiste teraz wszystko wymaga analizy.

bylemu neurologa, laryngologa i internisty. Robilem badania krwi chyba wszystkie mozliwe, RTG odcinka szyjnego kregoslupa i rezonans glowy, usg jamy brzusznej, endoskopie zatok i ucha. Wszystkie badania wykluczyly organiczne pochodzenie objawow. A ja jak czulem sie do d... tak sie czuje.

drzenia miesni klucia uczucia razenia pradem przeczulenie skory to w zasadzie codziennosc do tego bole ciala w roznych miejscach kolatania serca czasami jakby nawet swedzenia serca migotanie obrazu np jak na cos dluzej patrze i chce spojrzec na cos innego to mam efekt jakby ktos swietlowke wlaczyl takie dwa trzy blyski do tego od dluzszego czasu pieni mi sie mocz choc oczywiscie badania moczu ksiazkowe.
nie wiem co sie ze mna dzieje ide teraz w piatek zrobic jeszcze usg naczyn szyjnych i zobaczyc przeplywy

-- 16 kwi 2014, 10:56 --

A jeszcze mam uczucie jakby mi sie cos w srodku klatki piersiowej i jamy brzusznej cos urywalo cos pekalo cos sie przemieszczalo
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
23 lis 2013, 23:38

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez Gocha079 11 maja 2014, 18:52
Witam. Ja mam to samo co Wy, wszyscy razem :-) Było trochę spokoju, ale od grudnia, po silnym stresie, mam objawy non stop praktycznie. Najbardziej związane z oczami i głową. Ja już położyłam lachę na wszystko. Jestem po dwóch terapiach. Myślałam, że mam to gówno za sobą, ale gdzie tam. Stosowałam niezliczoną ilość terapii, relaksacji, łącznie z metodą Silvy, ehh..... Czekam cierpliwie, aż przejdzie. Podstawowe dane, tzn wiedze o pętli strachu i mechanizmach nerwicy mam, więc, musi kiedyś przejść. Trzymajcie się wszyscy!!!!
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
11 maja 2014, 18:49

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez mifune85 12 maja 2014, 09:10
Gocha079 napisał(a):Witam. Ja mam to samo co Wy, wszyscy razem :-) Było trochę spokoju, ale od grudnia, po silnym stresie, mam objawy non stop praktycznie. Najbardziej związane z oczami i głową. Ja już położyłam lachę na wszystko. Jestem po dwóch terapiach. Myślałam, że mam to gówno za sobą, ale gdzie tam. Stosowałam niezliczoną ilość terapii, relaksacji, łącznie z metodą Silvy, ehh..... Czekam cierpliwie, aż przejdzie. Podstawowe dane, tzn wiedze o pętli strachu i mechanizmach nerwicy mam, więc, musi kiedyś przejść. Trzymajcie się wszyscy!!!!


To zawsze w jakiejś formie wraca. Ja mam wrażenie, że u mnie zaczyna się to nagle i jest związane z nagłą utratą pewności siebie. Później dużo czasu to odbudowuje i znowu się zawala i zaczynam od początku.
Offline
Posty
137
Dołączył(a)
11 lip 2012, 11:02

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez joasik01 14 maja 2014, 20:12
Witajcie. Miał ktoś z was dętwienia po jednej stronie głowy i twarzy. Mi lekarka ciagle powtarza, że to zaburzenia somatyzacyjne. Ale nie wierze jej do końca;)
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
27 kwi 2014, 22:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do