Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez angie1989 08 lut 2014, 15:24
pimpek82, Nie dostaniesz żadnego wylewu ani nic takiego. Musisz to olać nie nakręcać sie i powtarzac sobie ze to tylko nerwica.

-- 08 lut 2014, 14:29 --

Trzeba funkcjonować normalnie mimo objawów mimo wszystko. Żeby nasz mozg w końcu zrozumial ze wszystko jest juz ok i przestal dawac te wszystkie objawy.
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez ziomuś 08 lut 2014, 19:13
Tak jak was czytam to w zasadzie wszystkie objawy mam

a ma ktos tak ze normalnie czuje jakby tam cos w glowie strzykalo poszerzalo sie
wrecz slysze jak w srodku cisnienie przemieszcza kosci czy tkanki chust wie ale slysze chesty etc.

dzisiaj np strasznie mnie w oku cisnie i kluje masakra

-- 08 lut 2014, 18:23 --

Tak jak was czytam to w zasadzie wszystkie objawy mam

a ma ktos tak ze normalnie czuje jakby tam cos w glowie strzykalo poszerzalo sie
wrecz slysze jak w srodku cisnienie przemieszcza kosci czy tkanki chust wie ale slysze chesty etc.

dzisiaj np strasznie mnie w oku cisnie i kluje masakra
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
23 lis 2013, 23:38

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

Avatar użytkownika
przez Lu_80 09 lut 2014, 01:13
Miał ktoś coś takiego: takie uderzenia w głowie, jakby kopnięcie prądem. Chwilowe. Pyk i zakręci się w głowie, zaszumi...

Jestem na ELICEA 10 mg.
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez angie1989 09 lut 2014, 10:42
Lu_80, o tak ja tak mialam...plus do tego uderzenia goraca, ale juz to minelo.
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez pimpek82 09 lut 2014, 11:52
Myślałam i myślałam i wiem do czego mogę porównać JEDEN z objawów-obojętnie czy leżę czy siedzę mam takie 2,3 sekundowe, jakbym jechała winda w gore albo w dół. :D.
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
28 mar 2013, 10:42

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez angie1989 09 lut 2014, 12:11
pimpek82, to norma przy nerwicy. Albo uczucie zapadania, kołysania
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez pimpek82 09 lut 2014, 12:38
angie1989, no niestety z tymi objawami glowy musze sie zmagać dzień w dzień juz od roku,moze w końcu puści.Dobrze ze jesteś angie1989 :smile: ,odpiszesz,wytłumaczysz marudzie,ze to normalne przy nerwicy.
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
28 mar 2013, 10:42

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez angie1989 09 lut 2014, 13:14
pimpek82, pewnie ze to normalne ;* ja tez marudzę sobie bo kurde wkurza mnie ten snieg optyczny, ale mam nadzieję ze po wyleczeniu nerwicy minie ;) wiesz co dużo informacji na temat nerwicy i metod na pokonanie lęku jest na forum zaburzeni.pl także polecam:)
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez monar84 09 lut 2014, 18:37
nie mogę uwierzyć, że tyle osób ma tę przeklętą nerwicę.
A macie też objawy związane z sercem? ja jak kładę się do łózka (nawet w weekend, kiedy nie mam się czym stresować) to serce wali jak oszalałe! I czuje je aż w głowie, takie pulsujące...
Ktoś z Was w ogóle leczy się u psychiatry/ psychologa?
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
26 sty 2014, 20:44

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

Avatar użytkownika
przez Lu_80 09 lut 2014, 20:53
Serce to nasz ulubiony organ chyba. Przeskakuje, zmienia rytm, skacze ciśnienie. Pojawiają się dodatkowe skurcze nadkomorowe, arytmia. A to wszystko ma podłoże podrażnienia na tle nerwowym.
Nabijamy tylko kieszeń kardiologom i innym badaczom. Bez rezultatu. Koniec z końcem i tak kończy się na tym gdzie zacząłeś: NERWICA...
PS. Tu chyba wszyscy się leczą minimum u psychiatry ;)

-- 9 lutego 2014, o 20:55 --

angie1989 napisał(a):Lu_80, o tak ja tak mialam...plus do tego uderzenia goraca, ale juz to minelo.

Przeszło Ci? Brałaś coś na to?
Ja już wymiękam a jestem już weteranem ;)
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez angie1989 09 lut 2014, 21:05
Lu_80, przeszlo mi to po prostu przestalam sie tego bac bo wiedzimam ze i tak nic mi sie nie stanie i te uderzenia goraca byly z czasem coraz slabsze aż minely.
jeśli chodzi o serce to wlasnie pierwsze co to z tego powodu wyladowalam u kardiologa ale wszystko ok. Bylam u niego 3 razy bo nie wierzylam ze jest ok.
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

Avatar użytkownika
przez Lu_80 09 lut 2014, 21:30
Dzięki za odpowiedź.
Ja to nawet byłem na klinice kardiolog.
Ehhh nerwica ta nasza "przyjaciółka"....
Mam nadzieję, że i mi przejdą te walnięcia prądem w głowie. Na razie wkręcam sobie, że to jakiś nowotwór :/
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

przez angie1989 09 lut 2014, 21:36
Lu_80, takie wkręcanie sobie chorob tez przerabialam...niestety...jeszcze czasem sobie cos wkręcam, ale staram sie odpychać te źle myli...
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Nerwica a głowa,zawroty, ucisk i inne dolegliwości głowy

Avatar użytkownika
przez Lu_80 10 lut 2014, 00:10
Wkręcanie to chyba jedna z gorszych stron tej choroby....
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do