cev

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

cev

Avatar użytkownika
przez alepysiak5 04 sie 2008, 09:59
Kod: Zaznacz cały
"Cev w psychologicznym znaczeniu jest to stan wywołujący halucynacje przy zamkniętych oczach. Cevy mogą sie pojawiać zarówno pod czas różnych chorób psychicznych, jak i gorączce, ale wywoływane są najczęściej przez substancje psychoaktywne, a zwłaszcza przez pychodeliki i dysocjanty.Znanym z dysocjantów jest Dextrometorfan który wywołucje przy zamkniętch oczach halucynacje. Cevy u niektórych ocób pojawiają się przed zaśnięciem. Potrafią być na tyle realne że osoba nie jest w stanie określić czy to sie dzieje na prawdę czy to tylko fikcja wywołana przez odmienny stan psychiczny"


mam to dosc czesto na kacu... czy to normalne? jestem chory psychicznie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
16 gru 2006, 10:28
Lokalizacja
Kalisz

Re: cev

Avatar użytkownika
przez alepysiak5 07 sie 2008, 17:03
niech ktos odpisze... czy halucynacje przy zamknietych oczach to moze byc juz jakis objaw choroby psychicznej?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
16 gru 2006, 10:28
Lokalizacja
Kalisz

Re: cev

przez Lesny 07 wrz 2008, 22:40
Też mam to samo. Tylko na kacu. Brałeś coś kiedys?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
07 wrz 2008, 22:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: cev

przez Misiek 07 wrz 2008, 22:56
Też to miałem ze 3 razy w życiu... i właśnie się zastanawiałem o co chodzi... :smile: A to tylko cevy... :smile:
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Re: cev

przez Pstryk 08 wrz 2008, 20:02
Bożżż... skoro masz to tylko na kacu to odpo jest chyba oczywista... nie pij. Organizm zatruty alkoholem może tak reagować.
Pstryk
Offline

Re: cev

Avatar użytkownika
przez alepysiak5 08 wrz 2008, 20:39
no ja mam czesto na kacu.... dlatego juz nie pijeee.. mysle ze to rzeczywiscie przez alkohol. niewydolnosc watroby moze powodowac takie "czary"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
16 gru 2006, 10:28
Lokalizacja
Kalisz

Re: cev

Avatar użytkownika
przez scrat 09 wrz 2008, 03:37
Nie pij albo pij i się z tym licz :)
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
2093
Dołączył(a)
17 lip 2007, 16:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: cev

przez Pstryk 09 wrz 2008, 19:41
Niewydolność wątroby jak najbardziej może powodować takie objawy - organizm nie radzi sobie z toksynami i dzieją się różne cyrki z człowiekiem. A wątroba może być w złym stanie z powodu alko. I krąg się zamyka ;) Dobrze, że już nie pijesz - zaopiekuj się teraz swoim organem :D
Pstryk
Offline

Re: cev

przez Misiek 17 wrz 2008, 17:09
To prawda... picie potrafi zrujnować zdrowie...
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do