SULPIRYD (Sulpiryd)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sulpiryd pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
53
62%

Nie
14
16%

Zaszkodził
18
21%

 
Liczba głosów : 85

Re: Sulpiryl

Avatar użytkownika
przez Alienated 10 lut 2009, 21:11
dowiedziałem sie ze sulpiryd przepisuje się ludzią którzy wpadają w szał

Jednym z działań ubocznych Sulpirydu podczas stosowania dużych dawek jest tzw. akatyzja. Nie sądzę więc, aby przepisywanie tego leku ludziom, którzy mają problemy z kontrolowaniem własnych reakcji było szczególnie dobrym pomysłem...
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3308
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Sulpiryl

Avatar użytkownika
przez zajka 13 lut 2009, 11:39
ale powodem wpadania w szał nie jest rozpieranie energii ale naprzykład psychozy schizofreniczne, chodz masz racje lek działa na zaburzenia aktywnosci i zamykanie się w sobie, więc byłem w duzym błędzie pisząc to.
Znam Takich Ludzi Którzy Za Zycia Umierają....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
21 sty 2008, 18:43

Re: Sulpiryl

przez svart 02 maja 2009, 11:22
Na nerwice somatyczną i depresje babka przepisała mi 100 mg Sulpirydu to nie jest mocna dawka ale nie najsłabsza najsłabsze to są 50 mg. Biorę od około miesiąca , mnie pomaga generalnie bardziej chce mi sie po tym żyć. Mniej się stresuje. Opinie rózne już o tym słyszałem , ale to tak jest zależy od organizmu , jak orgaznim reaguje na składnik. Skutki uboczne , chodz przy mojej wadze to nie skutek uboczny :P : obżarstwo. PO odstawieniu chodz na na 2 dni trochę pojawiająsię mysli dołujące u mnie przynajmniej wracają rzeczy któe mnie zdenerwowały i mysle o tym po odstawieniu leku co wiadomo fajne nie jest dołować sięczymś czym nie warto. Sądzę, że jednak coś dodatkowo oprócz sulpirydu trzeba będzię brać bo na nerwice somatyczną mi za mało pomaga. JEdnak biore prawie miesiąć a pełne skutki to tak moze będą za 2 tygodnie to jescze poczekam.
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Sulpiryl

przez miko84 02 maja 2009, 11:32
Przy niskich dawkach 50-100 mg sulpiryd działa pozytywnie na depresję, bo powoduje uwalnianie Dopaminy. Nie polecam brać większych dawek gdy nie masz Schizofrenii, bo Cię ogłupi i zadziała depresyjnie, ale to Twój lekarz na pewno wie :) Do Sulpirydu na nerwicę somatyczną mógłbyś brać Mianserynę lub jakiś lek Trójpierścieniowy. Pozdrawiam.
miko84
Offline

Re: Sulpiryl

przez svart 02 maja 2009, 19:23
Mianserynę !! onie tylko nie to to działa na mnie strasznie otępiająco, wygasza mnie , trace po tym uczucia ,emocje. JA mam bardzo negatywne doświadczenia po tym a orgazm po tym to beznadziejny , mnie ten leg wygasza, brałem go przez jakiś cas bo spać nie mogłem , a to to unika[...]
A reszta postu Edit, chyba wiesz czemu, jaśli czytałeś regulamin//A_R
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Sulpiryl

Avatar użytkownika
przez Lena88 17 cze 2009, 01:45
Sama zakończyłam przygodę z Sulpirydem, gdyż w żaden sposób na mnie nie działał. Niby miał działać na dolegliwości somatyczne, a tu kicha. Wytrzymałam trzy miesiące, potem brałam już nieregularnie (za cholerę nie mogłam zapamiętać, że muuszę to brać 3 razy dziennie i większość dawek i tak omijałam).
svart z Mianseryną było u mnie podobnie-brałam to jednak tylko kilka dni.
Just listen to the music of the traffic in the city
Linger on the sidewalk where the neon signs are pretty
How can you lose?

http://www.youtube.com/watch?v=JyW1smKgJF8
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
16 cze 2009, 18:37

Re: Sulpiryl

przez svart 20 cze 2009, 14:22
Lena zgodzę się z tobą jesli chodzi o leczenie w zakresie zaburzeń somatycznych to u mnie sulpiryd też się nie sprawdził. Jednak , w moim przypadku znacznie poprawia samopoczucie, wzrasta poczucie pewności siebie, mam po nim większe siły i chęci do działania, po nim też zaczynam mysleć bardziej pozytywnie. Negatywnym działaniem tego leku jet spadek libido, brakuje tego czegoś, jako samiec 8) , bardzo mi tego brakuje, dlatego teraz zmienijszylem dawke do 50 mg i dorzuciłem xetanor. Czekam co będzie
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Sulpiryl

przez Katarzyna81 20 cze 2009, 16:33
Mi też lekarz przepisał Sulpiryd na zaburzenia żoładkowo-jelitowe i nie mogłam kompletnie nic jeść. Teraz znów go zaczęłam stosowac bo w ulotce pisze, że pomaga przy zawrotach głowy. A ja mam takie zaburzenia równowagi, że naprawdę ciężko mi normalnie chodzić. Biorę Vinpocetine juz 2 tygodnie 3 razy po 1 tabletce ale nie czuję żadnej poprawy.
Mam problemy z kręgosłupem i neurolog patrząc na zdjęcie przepisał mi Vinpocetine twierdząc, że to może być od krzywego kręgosłupa, ćwiczę specjalne ćwiczenia, mam rowerek treningowy ale nic nie pomagami :(
Mam nerwice, to pewne. Byłam kilka razy u psychiatry. Juz sobie nie radzę... ostatnio często płaczę z bezradności. Nie wiem co ze sobą zrobić kompletnie. Mam nawet myśli o smierci....biorę tyle leków, a to wszystko nic. Ale teraz to najgorsze są te zaburzenia równowagi. Czy to możliwe zeby występowały także z nerwicy?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
20 cze 2009, 16:11

Re: Sulpiryl

przez svart 20 cze 2009, 16:57
Katarzyno w nerwicy jest wiele rzeczy możliwych , ja też przechodziłem przez straszne rzeczy związane z nerwicą, nie da sie tego opisać słowami jak strasznie źle sie czułem. To co piszesz może być od nerwicy, jednak nie można wykluczyć innych rzeczy.. miałaś jakieś badania robione ? Skoro te leki ci nie pomagają to może powinna się zbadać ..
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Sulpiryl

Avatar użytkownika
przez Lena88 20 cze 2009, 20:16
Powrót do Sulpirydu. Dostałam 200 mg, a babka powiedziała, że w połączeniu z Alventą może zadziałać, no ale nie wiem, się zobaczy.
Just listen to the music of the traffic in the city
Linger on the sidewalk where the neon signs are pretty
How can you lose?

http://www.youtube.com/watch?v=JyW1smKgJF8
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
16 cze 2009, 18:37

Re: Sulpiryl

przez Belt 01 lip 2009, 08:14
Ja biore 600mg w dwoch dawkach... bo ja wiem czy to dziala, nic nie odczuwaM :/
Belt
Offline

Re: Sulpiryl

przez darunia 01 lip 2009, 18:32
Ja od tyg biorę w dawce 50mg + 50mg Zotralu, sulpiryd miałam brać w dawce 100mg ale jak narazie zostaje przy tej dawce, którą biore, chyba czuje poprawe w nerwicy i mam nadzieje że dalej bedzie jeszcze lepiej.
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

SULPIRYD ODSTAWIENIE

przez ed_mrowkojad 03 lip 2009, 13:39
witam,
bralem sulpiryd przed miesiac w dawce 2x1 (50mg), po miesiacu mialem dwa dni przerwy, bo nie bylo lekarza, pozniej wzialem, ale jakos dziwnie sie czulem i znow odstawilem i zaczal sie mega hardkor, mam taka depreche, ze masakra, jakby sie zle czul w swoim ciele. Mialem tak raz jak wzialem meteclopramid (prokalktyna) Bralem tez ostatnio pseudoefedryne najpierw 5 dni po 120mg dziennie a po 2 tyg. przerwy 60mg. Nie wiem czy znowu zaczac brac ten sulpiryd, cholera nawet nie wiedzialem, ze to lek psychotropowy, lekarz dal mi go na zoladek, teraz mam nudnosci po jedzeniu. Zreszta po sulpirydzie refluks mi sie po tym tak nasilil, ze zolc mnie zalewala do pluc, ale teraz masakra psychiczna, jakbym zle sie czul w swoim ciele, natrectwa jakies masakra, placze bez powodu. Juz 3 dzien, musialem przeprowadzic sie do rodzicow, zeby se krzywdy nie zrobic. Znowu zaczac brac czy przetrzymac?
Najogrzej po jedzeniu mam nudnosci i po jedzeniu nasila mi sie ta deprecha.

help
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
03 lip 2009, 13:27

Re: Sulpiryd

przez ed_mrowkojad 04 lip 2009, 13:41
witam,
jakie ktos mial objawy po odstawieniu tego sulpirydu? Bo u mnie to masakra byla.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
03 lip 2009, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do