Skocz do zawartości
Nerwica.com

Prosze o przeczytanie tego


element

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem.... A wiec jestem studentem mam problemy od okolo 2 lat... Nie bede sie rozpisywal co mi jest jakie sa moje objawy nerwicy i depresji ale mam pytanie. Bylem prywatnie u psychiatry 2 razy ale nie mam na tyle kasy zeby chodzic do niego regularnie bo jak wiecie to droga sprawa. A wiec mam takie pytanie jestem z Kielc jest tutaj Szpital Psychiatryczny i Przychodnia psychiatryczna " poradnia zdrowia psychicznego " na sama mysl o tym pierwszym mnie przerazilo.... a w tym drugim mam wizyte dopiero 25 maja.... Darmowo... na NFZ. Chcialem sie zapytac czego sie spodziewac po takiej wizycie - nie prywatnej... Boje sie ze lekarz wtedy postawi wszystko z gory ze bede mu obojetnym a zalezy mi na tym zeby byc pod stala opieka i teraz pytanie do Was. Czy jezeli pojde tego 25 maja panstwowo na wizyte to pozniej bede moglbyc pod stala opieka tego lekarza? czy znow bede musial czekac tyle czasu.... Zalezy mi na tym zeby byc stale leczonym i zalezy mi na lekach glownie na LĘK z ktorym sobie nie radze i otepienie umyslowe ktore przez lęk mnie ogarnia.... Jak wygladaja takie wizyty, czego sie mam spodziewac? Czy jest szansa ze lekarz skieruje mnie darmowo na psychoterapie pozatym bede sie z nim spotykal dosc czesto i przepisze mi leki i postawi mnie na nogi? Czy bedzie mnie traktowal za gorszego bo nie przyjde prywatnie? I czy mam isc do tego szpitala psychiatrycznego..... teraz na czasie czy czekac do 25 maja? dodam ze odstawilem wlasnie elicee po 6 miesiacach i depresyjnie postawil mnie na nogi ale LĘKi nawet w malym stopniu nie ustapily co robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bartowicztbg, lekarz przyjmujący na nfz i lekarz przyjmujący prywatnie powinni Cię traktować tak samo.