Forum Psychologiczne

Nerwica Depresja Psychologia

depresja, nerwica, forum psychologiczne

Strefa czasowa: UTC + 1 |  

Temat: Praca po studium

Wiadomości w tym temacie: 4

Strona 1 z 1 

Reklama

Autor

Praca po studium

Praca po studium
Post 10 wrz 2012, 13:56 

Od: 01 lip 2012, 16:56
Witam,
nie raz, nie dwa mogłam polegać na Waszych radach, dlatego też jestem ciekawa Waszego zdania w tej kwestii.
Studiuję od 3 lat, został rok, ale cóż noga się potknęła i są warunkowe. Mam zamiar rzucić studia i iść na studium w konkretnej specjalizacji (ewentualnie zawiesić studia na rok - może wróciłaby chęć ich dokończenia).
Te studia poza tym wszystkim są dzienne, zaś studium zaoczne, a ja chciałam już zacząć chodzić do jakiejkolwiek pracy. :P (22 lata - uważam, że to już za dużo lat na lenistwo xD)

I tu następuje pytanie: Czy ludzie po studium np rocznym lub dwuletnim mają szansę na pracę w porównaniu z tymi po studiach? Mówię o specjalizacji grafiki, projektowaniu stron www itp. :) Czekam na Wasze odpowiedzi, bo ten dylemat nie daje mi spać xD

______
To już jest koniec... I nie ma już nic!

udostępnij ten temat w: Udostepnij w Facebook { SHARE_ON_WYKOP } Udostepnij w Twitter { SHARE_ON_BLIP }

Praca po studium
Post Dzisiaj 

Od: 13 Lip 2005, 01:45
Miejscowość: internet
  • Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy

Praca po studium
Post 10 wrz 2012, 14:25 

Teraz jestem na studiach z grafiki i nie oszukując... nie nauczyli mnie praktycznie niczego xD wydaję mi się, że na studium, gdzie jest większa kompresja wiedzy - więcej się nauczę, bo na bieżąco ;p A na studiach... takie to rozwleczone itp.

A mówisz o konkursach np. takich co w necie rozgłaszają?

______

Praca po studium
Post 10 wrz 2012, 14:35 

I rzeczywiście, bez tego papierka studiów i tytułu inżyniera - pracodawca patrzy przychylnie?
Oczywiście jako osoba szukająca pracy przygotowałabym portfolio z moimi 'wypocinami'. Nawet już parę konkursów znalazłam w necie ;p

______

Praca po studium