Praca po studium

Socjologia-patologie,polityka,społeczeństwo,więzi,ludzie,czyli wszystko,co pozwala funkcjonować w dzisiejszych czasach.

Praca po studium

przez Depresyjka 10 wrz 2012, 14:56
Witam,
nie raz, nie dwa mogłam polegać na Waszych radach, dlatego też jestem ciekawa Waszego zdania w tej kwestii.
Studiuję od 3 lat, został rok, ale cóż noga się potknęła i są warunkowe. Mam zamiar rzucić studia i iść na studium w konkretnej specjalizacji (ewentualnie zawiesić studia na rok - może wróciłaby chęć ich dokończenia).
Te studia poza tym wszystkim są dzienne, zaś studium zaoczne, a ja chciałam już zacząć chodzić do jakiejkolwiek pracy. :P (22 lata - uważam, że to już za dużo lat na lenistwo xD)

I tu następuje pytanie: Czy ludzie po studium np rocznym lub dwuletnim mają szansę na pracę w porównaniu z tymi po studiach? Mówię o specjalizacji grafiki, projektowaniu stron www itp. :) Czekam na Wasze odpowiedzi, bo ten dylemat nie daje mi spać xD
To już jest koniec... I nie ma już nic!

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Praca po studium

przez Depresyjka 10 wrz 2012, 15:25
Teraz jestem na studiach z grafiki i nie oszukując... nie nauczyli mnie praktycznie niczego xD wydaję mi się, że na studium, gdzie jest większa kompresja wiedzy - więcej się nauczę, bo na bieżąco ;p A na studiach... takie to rozwleczone itp.

A mówisz o konkursach np. takich co w necie rozgłaszają?

Praca po studium

przez Depresyjka 10 wrz 2012, 15:35
I rzeczywiście, bez tego papierka studiów i tytułu inżyniera - pracodawca patrzy przychylnie?
Oczywiście jako osoba szukająca pracy przygotowałabym portfolio z moimi 'wypocinami'. Nawet już parę konkursów znalazłam w necie ;p

Praca po studium

przez Zmęczona83 25 paź 2012, 00:16
Depresyjka,