Skocz do zawartości
Nerwica.com

Zrzucamy zbędne kilogramy. Dieta dzień po dniu.


Michuj

Rekomendowane odpowiedzi

nie bądź bezczelna.

ja się nie cieszę, bo robisz ze mnie jakąś chorą babę, a ja ok się odżywiam. nie zrobiłabym sobie krzywdy. już kiedyś się odchudzałam i dieta była skuteczna. a że nie znam się na dietach, fakt. nie jestem jakąś dietetyczką, ale ile zjeść mogę, wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monar, w żadnym wypadku, daje Ci do zrozumienia, że Twoja "dieta" jest uboga i nie można jej nazwać dietą.

Pytasz czy możesz zjeść ogórki? a jak myślisz?

 

-- 14 wrz 2012, 17:29 --

 

kornelia_lilia, W nocy nasz metabolizm ulega spowolnieniu. Zapotrzebowanie energetyczne spada, zatem nie powinnyśmy spożywać węglowodanów, które są głównym składnikiem energetycznym.

 

Białka pozostawiają uczucie sytości przez co nie robimy się szybko głodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monar, ale skoro wszyscy mówimy to samo, że jesz za mało to może jednak coś w tym jest...? Jeśli to nie zaburzenie, to niestety dla mnie głupie zachowanie. Bo w ten sposób się daleko nie zajdzie..Ale zrobisz jak uważasz, nikt dla Ciebie nie chce źle, wręcz przeciwnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dominika92, ok chciałam jesc za mało, ale jednak jem juz ok. napisałyście mi, że za mało, to zwiększyłam ilosc posiłków do 5 i nie jestem głodna. a jak nie jestem głodna, to znaczy, że jem dobrze... nie ? wiem, że nie chcecie dla mnie źle, ale uwierzcie mi - ja dla siebie też źle nie chcę :)

 

-- 14 wrz 2012, 18:54 --

 

nie szukajcie w człowieku od razu jakichś zaburzeń...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

. a jak nie jestem głodna, to znaczy, że jem dobrze... nie ?

 

nie. Ja ostatnio głodu nie odczuwam w ogóle, co wcale nie znaczy, że powinnam jeść jedną kanapkę dziennie.