Skocz do zawartości
Nerwica.com

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.


cicha woda

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy ma sens to jak na mnie działał efectin, bo może u każdego jest inaczej, ale to dziwne, bo wyobraźcie sobie że na mnie ten lek tj efekti zadziałał niezwykle pobudzająco, byłam aktywna jak nigdy przez całe życie , na wszystko miałam siły a rano wstawałam o 6 wypoczęta, może warto jeszcze poczekać , to do marianka, a powiedz jeszcze ile bierzesz w mg tego efektinu? a jak długo zażywasz afobam i ile na dzień i w jakich porach dnia?tak pytam bo ja brałam to samo i chce porównać jak to u mnie wyglądalo, do stram się: ja nie jestem lekarzem ale to dziwne że po miesiącu masz taki objaw, bo twój stan powinien się właśnie poprawić i unormować, skonsultuj to z lekarzem, może jeszcze trzeba poczekać na efekty, a może zmienić lek, bo są właśnie takie pobudzające dla bardzo przemęczonych fizycznie chorobą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach