Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pytanie - porada?


ewec

Rekomendowane odpowiedzi

Hey witam wszystkich!

 

 

Zmagam się z NN przeszło od 8 lat - z jednej strony to cholernie męczące a z drugiej strony przez NN zająłem się moją największą pasją czyli fotografią. Nie chodzę na terapie - bo po kilku wizytach u różnych 2 specjalistów - doszedłem do wniosku, że to jest bez sensu i sam dam radę. No i wtedy kiedy było najgorzej że nie mogłem już dać rady to dostałem od lekarza jakieś leki ale po pół roku przestałem brać. I bez leków i terapii daję radę - choć nie ma dnia bez natrętnych myśli - bo głównym moim problemem są właśnie myśli i czasem takie dziwne poczucie wewnętrznego lęku albo winy.

 

Skończyłem studia, pracuję zawodowo od ponad 4 lat - i jakoś sobie radzę - ale ostatnimi czasy mam taki gorszy okres kiedy nie mogę wypocząć - masa informacji w głowie i gonitwa myśli się zaczyna - teraz wybieram się na urlop. Ale poważnie zastanawiam się czy nie wybrać się do lekarza, może przepisze mi jakieś leki co wyciszą moje ruminacje.

 

Pytanie brzmi czy istnieją jakieś takie leki na NN - że można normalnie prowadzić samochód i nie mają na to wpływu? Bo generalnie codziennie dojeżdżam samochodem do firmy i nie mam innej możliwości transportu???

 

A co do natręctw to cała paleta naprawdę różnych wrednych myśli związanych z tym co chyba u każdego, czyli od agresji po wątpliwości itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie- w jaki sposób przepracowywałeś te myśli i czy kiedykolwiek to robiłeś, jak sobie z nimi radziłeś na poziomie psychicznym, nie zaś tłumiąc ich lekami?

 

bo po kilku wizytach u różnych 2 specjalistów - doszedłem do wniosku, że to jest bez sensu

Dlaczego?

 

bo głównym moim problemem są właśnie myśli i czasem takie dziwne poczucie wewnętrznego lęku albo winy.

Co mogło wpłynąć na to, że czujesz się winny? Zastanawiałeś się nad tym głębiej?