Skocz do zawartości
Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?


LINA

Rekomendowane odpowiedzi

Krew na papierze toaletowym (już jestem ugadana do lekarza), ale wtedy cała reszta była ok.

W czasie tego miesiąca oczekiwań, nie wiem czy z mojego nakręcenia, czy z powodu czegoś innego stolec zrobił się trochę odbarwiony. Czasem zgaga, kaszel i na bank czerwone gardło... Masakra jakaś

Teraz umieram, boli mnie pod żebrem z lewej strony, kręci mi się w głowie. Kurczę, badało mnie już tylu lekarzy :/ Jak wystąpiły te same bóle to miałam USG robione (pod kierunkiem nerek i trzustki) i "u pani wszystko jak na dłoni widać, pani taka szczupła"- wszystko ok. CRP- ok... sama nie wiem czy to wszystko traktować poważnie, czy co to znaczy... nie umiem sobie powiedzieć "Paulina to tylko Twoja chora głowa, daj spokój" bo co jeśli akurat teraz coś się dzieje. Nawet miałam tyg spokoju- pisałam z jakimś kolesiem, polecił mi dietę wysokobiałkową (średnio się do niej stosowałam :P ) i jak umówiłam się do tego lekarza. A teraz im bliżej wizyty, tym bardziej wariuję :/ jeszcze rodzinny nie zapisał i żadnych badań typu- próby wątrobowe, trzustka, kał, i co mam iść do specjalisty z pustymi rękoma? to będzie wieku trwać ://

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach