Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica lękowa - Co zrobić? Moja historia część 1, zamknięta


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co piszesz masz udane życie masz swoje cele,nie boisz sie ludzi.a może w dzieciństwie przeżyłaś coś bardzo złego lub traumatycznego.Co po latach ujawniło się nerwicą pomyśl o tym.Ja też dostałam nerwicy dwa lata po bardzo złych dla mnie przeżyciach i na początku nie wiązałam nerwicy z tymi przeżyciami. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem identycznego zdania jak moja przedmówczyni. Musisz zmienić psychiatrę. Skonsultuj swoje dolegliwości z innym lekarzem. Skoro zrobiłaś wszystkie możliwe badania i jest ok..to wg mnie to nerwica. Oczywiście mogę się mylić bo nie jestem lekarzem. Kieruję się tylko własnym doświadczeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz wypadanie platka to niestety te objawy są normą ,mnie też lekarze stwierdzili wypadanie płatka ,ludzie z tą drobną wada maja niestety takie jazdy nerwicowe i moze to się pojawić w każdej chwili .Jeżeli człowiek o siebie nie dba ,stresuje się i jeszce inne rzeczy (jak np w moim przypadku alkochol) to potem jest coraz gorzej i wreszcie może dojść do lęków .Nic ci nie będzie moja rada UNORMUJ poziom magnezu i potasu!(bardzo ważne przy wypadaniu płatka!!!!!!) ,a druga sprawa rehabilitacja kręgosłupa ! jeżeli masz sprawy zwyrodnieniowe cześć kregosłupa może ugniatać odcinek piersiowy i źle wpływac na pracę serca stąd dusznosci .No i psychoterapia bo musisz teraz uwierzyć że nic ci nie jest!!!!!! Uwierz mi można z wypadaniem płatka żyć normalnie!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach