Skocz do zawartości
Nerwica.com

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)


cicha woda

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde znów mnie chciało wziąć..

Dziś u mnie na sląsku wielki upał i poszedłem z synusiem i zonką na odpust ale okręzną drogą. Tak duszno, że chyba podświadomie zacząłem się bać że coś mam z sercem i zaczęło mnie lekko pokłuwać w mostku i duszno się robić..

Kurde jutro do pracy na rano i już się nerwuję czy gdzieś mnie nie oddelegują.

Śmieszne ale jestem elektrykiem i nie dość że pracuję na dole to jeszcze przy 6 tyś Volt i tego sie nię boję.. ale jak już mam iść gdzieś dalej to panika, duszności, zawroty głowy itd. itd....

Najlepsze jest to że niektóre nasze rejony w które chodzę są nawet 5km od szybu i tam chodzę :D...

eh... nic już nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heja.

ecik1983 jak masz zajecie to nie myslisz, jak nie myslisz to nie masz czasu na ataki, tak najprosciej powiedziec. zacznij robic to co kochasz, graj na gitarze, tworz stronki www wszystko co ci pomoze zapomniec i da powody do nie myslenia o tej francy. jesli pytasz o kawe i alkohol mi pomoglo nie picie kawy i alkoholu. po alkoholu ja mialam ataki murowane, a kawa jak wiesz rozdraznia wiec to twoj wybor czy chcesz pic czy nie. pamietaj jedno stres nie ulatwi ci powrotu do zdrowia, wiec jak najmniej stresu kolego. powodzenia.

p.s. szkoda, ze nasi wtopili, co nie oznacza ze jestem z nich dumna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach