Skocz do zawartości
Nerwica.com

Problem osobowości, samotności, partnerstwa, rodzicielski...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

właściwie nie wiem od czego zacząć (tyle tego), nie wiem nawet czy mam problem i czy w dobrym dziale piszę, dlatego na wstępie proszę o przeniesienie go jeśli zajdzie konieczność.

 

Zacznę może od tego, że mam 24 lata, studiuję, nie mam problemów z nawiązywaniem kontaktów, jestem dziennikarzem, fotografem, z zawodu technikiem-informatykiem i z zamiłowania webdesignerem/grafikiem. Nie wiem, czy te informacje są przydatne, ale być może ktoś z tego coś wywnioskuje. Funkcjonuję normalnie, jestem chyba normalnym młodym człowiekiem, ambitnym, a jednak coś jest nie tak...

 

Zacznijmy może od tego co ostatnio dzieje się w moim życiu. Zacznę od związku, bo jakby to co się w nim dzieje uświadomiło mi wiele rzeczy.