Skocz do zawartości
Nerwica.com

ANKIETY, BADANIA, MAGISTERKA - WĄTEK ZBIORCZY


anovi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć:)

Mam do Was ogromną prośbę. Piszę właśnie pracę magisterską dotyczącą pomocy psychologicznej w Internecie, a konkretnie odnośnie samopomocy. W związku z tym chciałam Was poprosić o wypełnienie ankiety. Wiek, płeć, ulubiony kolor itp. nie grają roli;)

Tutaj jest ankieta http://www.mediafire.com/view/?hjh5b8f29ouhh84

Jeżeli nie będzie się Wam chciało bawić w ściąganie jej z tego serwera to napiszcie do mnie na warcholkamila[malpa]gmail.com i wtedy ją prześlę.

Aby zaznaczyć wybraną odpowiedź wystarczy ją podkreślić lub zmienić kolor.

 

Za każdą ankietę będę niezmiernie wdzięczna!

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam bardzo serdecznie,

jestem studentką pedagogiki. Piszę pracę mgr na temat osób okaleczających się i po próbach samobójczych. Z tego względu mam pytanie: czy osoby po samookaleczeniach i po próbach samobójczych mogą nawiązać ze mną kontakt mailowy?( chodzi tu przede wszystkim o dyskrecję dla takich osób). Chciałabym zadać kilka pytań. Obiecuję, że dane osobowe zostaną zmienione i odpowiedzi, które zostaną udzielone, pozostaną między nami.

Będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam

 

to jest mój adres mail: izka1987-1987@o2.pl. Pisząc na ten adres wyślę Wam kilka pytań.

 

Z góry dziękuję i życzę miłego dnia:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

 

Piszę tę wiadomość zwracając się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety, którą realizuję w ramach pracy licencjackiej nt. postaw społeczeństwa wobec osób chorych psychicznie. Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś z Was znalazł chwilkę na udzielenie odpowiedzi.