Skocz do zawartości
Nerwica.com

psychologia, mózgi.. ale z przyszłością! - kierunek studiów


lajtdlamas

Rekomendowane odpowiedzi

witam :)

wiem, że jest tutaj dużo pasjonatów, ludzi, którzy posiadają wiedzę, żeby mi trochę doradzić, więc.. do rzeczy;)

 

jestem sobie studentką informatyki. takiej zwykłej, nawet nie stosowanej, na AGHu. jak ktoś wie, może słyszał, a może i nie - są to studia dla pasjonatów, typowych programistów, zapaleńców. nasunęło mi się pytanie - co ja tam robię? studiuję. tylko. bez tej nutki fascynacji. a wokół jakiś wyścig szczurów, rozmowy przy komputerach, a nie przy piwie. coś zupełnie nie dla mnie. może jakaś informatyka stosowana byłaby ok, ale nie ta, nie teoretyczna.

fajna byłaby informatyka stosowana w psychologii, ale pewnie coś takiego.. nie istnieje;)

 

w każdym razie szukam czegoś innego.

ale nie mam już czasu sprawdzać czy to jest "to coś", jak w przypadku informatyki.

więc jeżeli chce Ci się czytać i być może wiesz, co mogłoby być odpowiednie.. po prostu napisz;)

 

czego szukam?

coś z psychologią. bardzo z psychologią. z mózgiem. mózgi są ciekawe. myślę o psychologii, ale codziennie mi to odradza przynajmniej jedna osoba. ewentualnie wspomina, że pracę w biedronce można podjąć bez tytułu magistra. nie wiem czy to pusty frazes tworzony przez ludzi, którzy psychologii nigdy nie skończyli, czy może fakt autentyczny potwierdzony statystykami. ale psychologia to od zawsze moje marzenie. dlatego to z nią chcę związać swoją przyszłość, przynajmniej w jakimś stopniu;)

 

w liceum wpadały mi w oko takie przedmioty jak polski, biologia, matematyka, informatyka - czyli skrajnie różne. co za niefart.

 

frajdę sprawia mi również fotografia, dziennikarstwo, jakieś tam detektywistyczne rzeczy;) - dochodzenia, portrety psychologiczne, etc.

 

jakie mam zdane przedmioty rozszerzone?

angielski, polski, matma. wszystko w przedziale [75-85%]

 

gdzie?

najlepiej Kraków, ale miasto to najmniejszy problem.