Skocz do zawartości
Nerwica.com

trochę inaczej


Maddleine

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Jestem tu z trochę innych powodów niż część z Was. Nie mam zaburzenia (żadnego?), ale uczę się o tym i interesuję się, głównie nerwicą natręctw czyli obsesjami i kompulsjami. Wiem, że ludzie zdrowi nie istnieją, to przecież nieosiągalny ideał (i dobrze) każdy z nas jest chociaż neurotykiem. Ja też :)

W każdym razie napiszę w tym wątku trochę o sobie. Mam 28 lat, na imię Magda, w tym roku kończę studia (jeśli wszystko pójdzie według planu) na kierunku psychologia w Poznaniu. Z wykształcenia jestem pedagogiem (psychologia to kolejny fakultet) pracuję w szkole średniej. Mieszkam w Wielkopolsce.

Na forum trafiłam we wrześniu 2011 roku. Chciałam poznać osoby które borykają się z różnymi trudnościami o charakterze psychologicznym od strony prawdziwego życia, codzienności. Nie z książki. Zdecydowałam też, że zajmę się tematem nerwicy natręctw w pracy magisterskiej. Nawiązałam już trochę kontaktów z osobami z tego forum, które zgodziły się wziąć udział w badaniu do mojej pracy dyplomowej. Ciągle się do tych badań przygotowuję, to trudniejsze i bardziej praco i czasochłonne niż myślałam, ale jestem już prawie gotowa.

Pomyślałam, że przedstawię się Wam w tym wątku i być może przez to ktoś z Was zechce wziąć udział w moim badaniu. Jeśli macie ochotę to proszę odezwijcie się tu, wyślijcie prywatną wiadomość lub zapraszam do kontaktu mailowego: magdalena.ratajczak@wp.pl. Zajmuję się w pracy tematem nerwicy natręctw ale nie jest konieczne, aby była ona zdiagnozowana, właściwie jeśli macie ochotę mi pomóc to zapraszam każdego :).

Badanie będzie anonimowe i polega na wypełnieniu kilku kwestionariuszy. Służę też wszelkimi informacjami, jeśli ktoś chce dowiedzieć sie czegoś to śmiało niech pyta.

 

Pozdrawiam serdecznie

Magdalena Ratajczak :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach