Skocz do zawartości
Nerwica.com

ALPRAZOLAM (Afobam, Alpragen, Alprazolam Aurovitas, Alprox, Neurol, Neurol SR, Xanax, Xanax SR, Zomiren, Zomiren SR)


magdalena

Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

209 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      186
    • Nie
      22
    • Zaszkodził
      17


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

dość długo nie było mnie na forum, nie pamiętam nawet ile to już lat. Miałem silną nerwicę lękową, która kopnąłem w dupe już dawno temu, bez leków, nie było łatwo ale jest to możliwe :D

 

ale nie o mnie...

 

Piszę do was z prośbą o rade, chodzi o moją babcię która 2tygodnie temu dostała nowe leki i czuje się fatalnie. Do tej pory brała 50mg setaloft'u (kilka ostatnich lat) i czuła się w porządku. 2tygodnie temu lekarz zwiększył dawkę do 100mg i zamienił lek na miravil (z tego co wyczytałem to to samo co setaloft) oraz neurol 0.5.

 

Nie jestem lekarzem, ale wiem co znaczą leki z grupy benzo, dopiero dziś się dowiedziałem że lekarz na początku zalecił stosowanie neurol'a doraźnie, a kilka dni później codziennie :shock:

 

Objawy po zwiększeniu SSRI na 100mg plus benzo 0.5 na dobe spowodowaly silne ataki lękowe, drastyczne zmiany nastroju... jest tak źle że jutro mają zabrać babcię do szpitala.

 

Pytanie: czy to normalne że lekarz przepisuje benzo dawkowane codziennie, szczególnie osobie starszej? Sam nie wiem, czy nie olać tego lekarza i poszukać innego.

 

Dzieki

 

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj początku stosowania lub przy zwiększaniu dawki podaje się benzo, wiec zapewne Twoja babcia ma je brać codzinnie przez jakiś okres czasowy? Tylko w sumie dziwne, że nie dostała Neurolu CR.

Ja swoje początki z SSRI wspominam baaaardzo ciężko, wiec to pewnie po nich takie objawy, nie po alprazolamie.

ALE mogę się mylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach