Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Bielsko-Biała]


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jestem Kasia i mam 20 lat. Tak jak chyba wszyscy na tym forum, mam problem z nerwicą lękową. Właściwie to nie wiem od czego zacząć.

Jestem studentką, pracuję, no i żeby nie było tak kolorowo -stresuje się. Potrzebuję kogoś z kim mogłabym porozmawiać, kto tak samo jak ja boryka się z tym problemem. Mam wspaniałego chłopaka, który jest ze mną, ciągle mnie wspiera, zawsze mogę liczyć na jego pomoc, ale mimo wszystko potrzebuje też osoby która odczuwa i cierpi tak jak ja. Dlatego jeśli ktoś ma ochotę to proszę o kontakt

 

 

_____

"Nieszczęścia zsyłane są nam po to, abyśmy uważniej przyjrzeli się swemu życiu"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że są osoby chętne do rozmowy:)

Hmm po pierwsze to chciałam zapytać jak objawia się u Was problem nerwicy? Jak sobie z tym radzicie? Czy chodzicie na psychoterapie?

W moim wypadku nie jest najlepiej choć nie mogę też powiedzieć że jest beznadziejnie. Najgorzej jest w pracy, szkole, spotkaniach rodzinnych. Moje główne objawy to uczucie straszliwego, nieuzasadnionego niepokoju, który potrafi trwać całymi dniami, dławienie w gardle. Ciągłe poczucie zagrożenia, duszności, kołatanie serca, drżenie rąk, pocenie się, bóle brzucha, mrowienie i dretwienie nóg, nieuzasadniony niepokój kiedy wstaje rano z łóżka. Może się uśmiejecie ale mam zaspół jelita drażliwego. Kurcze, to pewnie nie wszystko, ale to są na pewno te najważniejesze. CO byście poradzili? Dodam że byłam u trzech psychologów ale nigdy konsekwentnie nie starałam się uczęszczać na spotakania. Jednak myslę że to już najwyzszy czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach