Skocz do zawartości
Nerwica.com

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)


cicha woda

Rekomendowane odpowiedzi

chocovanilla, nie wiem od czego to zależy, ale ja nawet po zwykłym Pramolanie nie czułam się dobrze, a kiedyś, dawno temu, przepisał mi neurolog czy psychiatra jakiś lek psychotropowy / nie pamiętam nazwy/, jednak moje samopoczucie nie polepszało się, czułam się okropnie, więc odstawiłam go.

Oczywiście nikogo nie zachęcam do zaniechania leczenia tabletkami, ale w moim przypadku lepiej działa spokój, relaks, wyciszenie, praca z oddechem, z pewnością zależy wszystko od rodzaju nerwicy-nie wiem, nie jestem lekarzem. Mam bardzo życzliwą, przyjazną p.doktor medycyny rodzinnej i umówiłyśmy, że będę pracowała nad sobą, a jeśli nie dam rady...skierowanie do psychologa dostanę natychmiast. Bronię się przed chemicznym leczeniem, ponieważ mam już dość nadwyrężoną tolerancję na te specyfiki.

Zioła, suplementy diety...na razie tyle, dokąd się da....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jednak miałem atak, ogólnie takie ataki są u mnie jak wykres sinus, pierwszy atak 10 października wylądowałem w szpitalu, drugi 10 listopada i trzeci 13 grudnia :) dobrze że trwał tylko z 20 minut :smile:

 

To Ty szczęściarz jesteś jak masz tak mało ataków też bym tak chciała - miałam tak na początku a teraz niestety praktycznie codziennie- mam jednak nadzieję, że za niedługo mi przejdzie albo przynajmniej ograniczy mi sie ich ilość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ataki przynajmniej raz na tydz. Panika straszna!!! Zatyka mnie całkowicie, oddech łapię jak ryba wyrzucona z wody. Serce wali jak oszalałe. Ogólnie ostatnio zauważyłam,że mały wysiłek i moje serce strasznie przyspiesza. Wy też tak macie?