Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie podoba mi się na forum .... / mam żal do .....


Gość armagedon

Rekomendowane odpowiedzi

Korba, zapewne dlatego, że nie jestem psychologiem, tylko studentką psychologii, czego uparcie nie chcesz przyjąć do wiadomości, a nawet gdybym była, to w tym momencie wypowiadam się jako ja - osoba prywatna - a nie psycholog.

 

Amon_Rah, już komentowałam takie słowa, nie chce mi się ich komentować ponownie. Na razie zacznę testować funkcję ignorowania użytkowników co niniejszym radzę zarówno Tobie jak i Korbie. :)

 

N..., już Ci tłumaczę.

Nie mam "silnej potrzeby opisywania zachowań erotycznych", niemniej uważam, że seks to temat jak każdy inny, a już na pewno nie bardziej kontrowersyjny niż cięcie się czy samobójstwo. W momencie kiedy sobie o seksie rozmawiam w temacie na każdy temat, nie łamiąc nijak regulaminu, a wpada admin z modem i autorytarnie stwierdza, że o tym rozmawiać nie będę, bo nie, to dla mnie coś jest dla mnie mocno nie w porządku i logiczny jest wniosek, że adminowi z modem woda sodowa uderzyła do głowy.

 

Logiczne, że jakby się zachowali normalnie, poprosili (o czym Korba napisała teraz; szkoda, że wtedy zapomniała) żeby zmienić temat, żeby o tym porozmawiać w specjalnym temacie, z tytułem, który byłby ostrzeżeniem dla osób, które tego czytać nie chcą, to nie byłoby żadnego problemu!

 

Słowem problemem jest dla mnie zachowanie a nie sam fakt, że ktoś mi się wciął w rozmowę. :)

 

No i rozumiem potrzebę tulenia się, wygadania, nie rozumiem jedynie, dlaczego OGRANICZYĆ się do postów o tuleniu się. Zaraz ktoś napisze, że nikt nie chce nikogo ograniczać. No fajnie, tylko wywalanie tematów, w których rozwija się dyskusja, do kosza po parunastu godzinach, to jest dla mnie dość ograniczające jednak... :D

 

-- 30 lip 2011, 19:34 --

 

Oooo...

Nie podoba mi się, że nie mogę dodać modów i administratorów do listy ignorowanych użytkowników! :[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi