Skocz do zawartości
Nerwica.com

Prośba o pomoc w zbieraniu danych do pracy mgr


michelle

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak niektorzy pewnie wiedza jestem studentka psychologii wlaśnie zaczynam pisać pracę magisterską której tematem będzie najpewniej nerwica lękowa. Sama jestem nerwicowcem ale siebie raczej nie mogę zbadać testami. W związku z tym mam prośbę do wszystkich forumowiczów którzy mają lub podejrzewają u siebie nerwicę lękowa o kontakt jesli będą zaintersowani wypełnieniem testów czy kwestionariuszy zwiazanych z nerwicą. Bylabym bardzo wdzieczna wszystkim forumowiczom w zamian za pomoc , mogę słuzyć radą z zakresu psychologii i namiarami na dobrych terapeutow w Warszawie.

 

 

Pozdrawiam

Magda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama jestem nerwicowcem ale siebie raczej nie mogę zbadać testami.

 

 

Bylabym bardzo wdzieczna wszystkim forumowiczom w zamian za pomoc , mogę słuzyć radą z zakresu psychologii i namiarami na dobrych terapeutow w Warszawie.

 

jak możesz służyc radą skoro nie potrafisz zbadac siebie :?::roll:

 

masz namiary na dobrych psychologów zatem nie uważasz, że to oni by Ci mogli służyc fachową wiedzą i pomóc w pracy magisterskiej ? :idea:

 

moim zdaniem temat nie na miejscu jak też jego treśc :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

didado1 badanie siebie zwykle kończy się wieloma przekłamaniami - taka ludzka psychika, poza tym magisterka to raczej nie zbiór książkowej suchej teorii ale raczej coś ambitniejszego, popartego własną pracą. Moim zdaniem temat całkiem na miejscu, ale trochę za mało wyjaśniony, co zaznaczył shadow_no.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek