Skocz do zawartości
Nerwica.com

Trzęsące się mięśnie, ręce czy coś mi jest?


sebaele

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, tak jak w temacie trzęsą mi się mięśnie (ciało) jak coś podnoszę ciężkiego przy obcych osobach lub jak coś robię. Ostatnio zauważyłem przy podnoszeniu ręki (tak jakbym ciężarek podnosił) że ona cała drży, czy to jest jakaś choroba? Dodam że mam 26lat i jeszcze nie byłem z tym u żadnego lekarza.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiem to wydaje mi się że mam fobię społeczną to znaczy spać nie mogę myślę o wszystkim, ręce mi się trzęsą w otoczeniu znajomych oraz obcych, nie lubie chodzić na żadne imprezy takie jak wesela, urodziny itp. Jestem osobą bezrobotną chciałbym podjąć pracę no ale jak już o tym pomyślę to aż wszystko mi się w środku gotuje :-(, w PUP nie jestem zarejestrowany bo nie lubię tam chodzić stres. Jestem z zawodu elektronikiem czasem naprawiam coś jak jestem sam i nawet jak przykręcam śrubkę trzymając śrubokręt w ręce to cała dłoń mi lata oraz się poci.

 

Co do podnoszenia tej ręki to robię to luźno wolno i jak ją opuszczam to cały biceps mi się trzęsie, nawet teraz jak siedzę przy komputerze to czuję że moje ciało całe drży.

 

Mam nadzieje że ktoś mnie dobrze zrozumiał bo nie wiem jak to dokładnie opisać.

 

-- 26 maja 2011, 11:53 --

 

Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak się trzęsę i ewentualnie jakie leki polecacie oczywiście bez recepty :-).

 

Dziękuję, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswiezam temat bo ostatnio znow dokuczaja mi drżenia miesni , szczegolnie nog. zaczynam sie ostro wkurzac na ten objaw bo czasem w miejscu ustac nie moge spokojnie. czy ktos wie jak odroznic drżenie nerwicowe od drżenia na tle organicznym?

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach