Skocz do zawartości
Nerwica.com

AGOMELATYNA (Agolek, Agomelatine Adamed/ G.L.Pharma/+pharma, Agomelatyna Egis, Lamegom, Sedival, Symago)


lucjan01

Czy agomelatyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

46 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy agomelatyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      17
    • Nie
      22
    • Zaszkodziła
      12


Rekomendowane odpowiedzi

Ja jestem po 4 tygodniach na Valdoxanie , dostałem free od mojego lekarza . Jeżeli chodzi o mnie to nie zauważyłem żadnych postępów a nawet lęki mi się odrobinę powiększyły . Lek reguluje sen . W miarę szybko po zużyciu się zasypia . Jest faza głębokiego snu , później nad ranem jest płytki . Nie znam się na tych fazach ale chyba tak jest prawidłowo . Lek jest idealny dla ludzi z depresją mających problemy ze snem . Rano budziłem się sam o jednakowej porze ale mimo wszystko zmęczony i zaraz się włączały lęki oraz inne objawy depresji . Jeżeli chodzi o moją opinię to agomelatyna - tak ale innym antydepresantem z grupy SSRI lub w cięższych zaburzeniach z trójpierścieniowym . Efekty uboczne znikome . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marzena 9669 - Valdoxan powinien działać przeciwlękowo ale wiele zależy od tego jaki to jest lęk i jak silna jest depresja . Na pewno nie powiększy Ci lęków bo nie działa tak jak ssri , może zrobić na początku trochę zamieszania ze snem ale później jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 5 tabletki czułam ciągłe poddenerwowanie byłam taka roztrzęsiona i czułam strach,ale po 6 tabletce jest ok mam dobry nastrój i brak lęków co najważniejsze .Jeżeli tak będzie dalej to sprawdzi się ten lek.Oczywiście trzeba samemu też chcieć poprawy i nie załamywać się i oby ta poprawa nie była chwilowa.

 

-- 30 kwi 2011, 08:07 --