Skocz do zawartości
Nerwica.com

FLUPENTIKSOL (Fluanxol, Fluanxol Depot)


joanka

Czy flupentiksol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

64 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy flupentiksol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      36
    • Nie
      18
    • Zaszkodził
      12


Rekomendowane odpowiedzi

Czy to możliwe aby nagle lek przestał działać, czuje się beznadziejnie, początkowo myślałam że to chwilowe, a to już trzeci dzień i stopień uwiądu wzrasta. :( Dzisiaj ledwo zwlokłam się z łóżka, znowu staje się mętna, a miało być dobrze!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Guzik, myślę, że jak sobie dodasz do porannej dawki 0,5 mg to powinno się poprawić i nic się nie stanie. a;e to tylko moje zdanie (ja zażywam 2mg dziennie), nie jestem lekarzem.

 

zaczęłam brać 1,5mg jak czułam że jest gorzej, i było ok, ale nie mam tyle leków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha. Mój rodzinny mi nie da bez historii choroby. Już ostatnio byłam i mówiłam, że doniosę czego nie zrobiłam. Teraz na ten lek to mi na pewno nie da recepty bo nie ma potwierdzenia, że go powinnam brać.

 

-- 15 cze 2011, 13:19 --

 

Utyłam na tym 5kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem wam ze czytam pochlebne opinie o tym leku. Mi na poczatu pómógł troche brałem tabletke dziennie ale lęki oczywiscie były. lekarz kazał mi 2 krotnie zwiększyc dawke i zamiast lepiej zrobiło sie duzo gorzej i tak juz miesiac czy to normalne....musze zmienic leki niestety na mnie ten fluanxol mało co działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach