Skocz do zawartości
Nerwica.com

Hej. Nie wiem czy pasuję do tego forum...


SylwiaZ

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem Sylwia, nowa na forum, lat 20, pierwszy rok studiuję w obcym mieście. Od paru lat dręczą mnie problemy z oddychaniem, zasłabnięcia etc. Byłam badana dosłownie na wszystko, z moim ciałem jest wszystko ok. Od jakiegoś czasu lekarze zaczynają sugerować, że to, co mi się dzieje jest prawdopodobnie nerwicą. Myślę, że to może być prawda, ponieważ praktycznie od trzech lat nie miałam chwili odpoczynku. Jednak wynika to z tego, że strasznie troszczę się o swoją przyszłość i po prostu nie potrafię sobie odpuścić. Dlatego boję się, że te sugestie mogą być prawdą. Niektóre rzeczy, które czytam na tym forum strasznie mnie przerażają i nie chciałabym, żeby mnie to dotyczyło. Czasami, tak jak wielu z Was, jest mi strasznie ciężko wstać rano z łóżka. Mimo wszystko staram się z tym walczyć i niestety trudno mi uwierzyć, żeby sztuczna bliskość z osobą, która dostaje pieniądze za wysłuchanie mnie, mogła mi pomóc. Przepraszam, jeśli kogoś uraziłam. Jestem ciekawa czy ktoś z Was również miał/ ma takie obawy.

 

I tak, dotykają mnie napady lękowe, wiele rzeczy, które tu opisujecie. Tylko jestem strasznie rozdarta.

 

Domyślam się, że to, co napisałam to straszny bełkot, ale zrobiłam to pod wpływem impulsu, mam nadzieję, że ktoś mnie tu zrozumie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Sylwio