Skocz do zawartości
Nerwica.com

zadajesz pytanie


jaaa

Rekomendowane odpowiedzi

uwielbiam lody bo wtedy można się poczuć jakby miało się 10 lat:)i wyobrazić sobie te oczekiwanie na to aż mama wyciągnie z portmonetki drobne i zapyta "kochanie jaki smak wybierasz":)

 

lubisz słuchać deszczu pukającego w szybę twojego okna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujesz się wspaniale?

 

Nie, tak tragicznie nie było od dawna.

Dzisiaj tak na poważnie próbowałam... .......... .........

I nie wiem, co mnie powstrzymało.

Nadzieja..? Żal siebie..? Lęk..? Litość...?

 

Czy miałeś kiedyś próbę "s"? Co teraz myślisz o niej (z perspektywy czasu)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie miałam. naranja Po co próbowałaś :/ Czy to na pewno jest to czego chcesz, może jednak wewnątrz chcesz czegoś innego i nie możesz tego dostać. Zresztą nie mam co filozofować, serio to nie znam się na tym. Ale martwię się że próbowałaś. Nie znam cię, chodzisz gdzieś na jakąś terapię ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie miałam. naranja Po co próbowałaś :/ Czy to na pewno jest to czego chcesz

 

Oczywiście, że NIE!

Pragnę być szczęśliwa, radosna, podróżować, żyć normalnie. Tylko mi się od lat nie udaje :(

Cierpienie przekroczyło moją wytrzymałość. Bardzo mocno.

A nic nie pomagało. Leczenie od lat, terapie.

Straciłam tez nadzieję, że ktoś mi pomoże.

Takiego stanu, jak dziś, nie życzyłabym nawet najgorszemu wrogowi...

 

Ps. Do kolegi pod spodem: