Skocz do zawartości
Nerwica.com

PAROKSETYNA (Arketis, ParoGen, Paroxetine Aurovitas, Paroxinor, Paxtin, Rexetin, Seroxat, Xetanor)


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

To jest tak, że na każdego może zadziałać inaczej dany lek, ale pewne prawidłowości/schematy/efekty są powtarzalne. Nie znam się za dobrze na statystyce, ale jaka jest próba użytkowników antydepresantów na forum względem całości biorących w Polsce? Bardzo nikła.

 

Każdy przedstawiciel handlowy firm farmaceutycznych, czy tam dział PR może pisać na forum, a ludzie (szczególnie chorzy, psychicznie słabi) są podatni na sugestie. No i mamy jeszcze efekt placebo, kłamstwa schizofreników, czy osób z zaburzeniami osobowości.

 

Niestety, po wytypowaniu kilku najskuteczniejszych leków (moim zdaniem: fluoksetyna, paroksetyna, sertralina, citalopram, escitalopram, wenlafaksyna, klomipramina) pozostaje nam je przetestować i znaleźć ten odpowiedni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michuj, ciezko stwierdzic, biore fluoksetyne dopiero ok. 2 tygodni, z paro zeszlam z dnia na dzien, nie mialam zadnych skutkow odstawienia.

zauwazylam, ze czesciej sie smieje, to jeden plus, drugi jest taki, ze mi libido wzroslo, jesli chodzi o ataki paniki, to pojawiaja sie czasami, tak samo jak przy paroksetynie. wtedy ratuje sie xanaxem SR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to pierwszy rzut choroby to leki odstawia się po pół roku od ustąpienia wszelakich objawów choroby, przy nawrocie, po ustaniu objawów leki bierze się minimum rok. Tak to jest w teorii..... wiadomo, że każdy organizm to indywidualna "sytuacja" aczkolwiek nie radziłabym skracać tego czasu, odstawiać na własną rękę ani odstawiać z dnia na dzień.

 

 

Ritka7x, podstawowym leczeniem przy nerwicy i depresji powinna być terapia. Na własnym przykładzie mogę powiedzieć, że odstawianie leków + brak terapii = nawrót.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi