Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

Nie kuś bo przyjadę.

Super byłoby się spotkać ale kurcze trochę za daleko.

Jak kiedyś będę blisko Łodzi to na pewno do Ciebie wpadnę. Kiedyś bywałam na targach żeglarskich (w Łodzi właśnie), ale od czasu jak nie pracuję w branży to nie bywam. A szkoda.

Kawkę i ciasto proszę mi przesłać kurierem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witojcie z raniuśka :D jak mawia góral

No i d,,,a mogę pospać a nie mogę zasnąć.

Pigułka wzięta i co robić dalej od 5.40 ???????

a na 14.00 do pracy.

Jakoś zagospodaruje czas wolny :D

 

A dla Was dużo ciepełka i dużo dobrych transakcji oczywiście pozytywnych aby szefo dał jakąś premie na wekend :D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hello :P

Ja stresik od rana :? Dziś muszę iśc do lekarza bo mi się recepta "przeterminowała",i jak sobie pomyslę że mam się prosic miłej Pani w rejestracji aby mi łaskawie kartę wyciągnęła(a nie mam umówionej wizyty),to szlag mnie trafia :roll:

Mam nadzieję że Pani okaże się wyrozumiała ;)

Pozdrawiam,miłego dzionka życzę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Cię Gusia :D

 

Pogoda nam sie klaruje miłego dnia

A powinnaś sprubować zadzwonić do lekarza i sprawe załatwisz.Będziesz górą przed rejestratorką i powiesz że jesteś umówiona z lekarzem :D

 

[ Dodano: Czw Lis 23, 2006 10:00 am ]

A moje piękności jeszcze śpią ????????

Żadnych wiadomości jak dzień się zacząl :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was serdecznie :lol::lol::lol:

Pogoda rzeczywiście coraz fajniejsza :D

Oj znam to Gusiu, znam.... "Miła" pani w rejestracji w przychodni u mnie w mieście też "wspanaile" traktuje pacjentów, ale znalazłam na te baby sposób, a nawet dwa :P:P :