Skocz do zawartości
Nerwica.com

Prozaiczne pytanie+za co jesz?


Gość LitrMaślanki

Rekomendowane odpowiedzi

Doktorat będę robić

Zaocznie? :lol:

 

I co Ci z tego że masz dzienne? Masz na dyplomie napisane że to są dzienne? I co, i myślisz że jak pracodawca będzie miał do wyboru Ciebie z dziennych bez doświadczenia i kogoś z zaocznych z doświadczeniem to weźmie Ciebie?

Słuchaj, ja nie mam jakiejś wielkiej radochy, że jestem na dziennych i nie chodzi mi o to co będę miała napisane na papierze, bo bardziej jest dla mnie istotne to co mam w głowie. Poza tym, ja mam przewagę ...mam i doświadczenie zawodowe i studia dzienne - jak większosć moich znajomych ze studiów...no i jak myślisz, kogo wybierze pracodawca ?

 

Zresztą wolę mieć swoją knajpę niż pracować w telewizji lokalnej, którą ogląda 30 osób.

Każdy ma inne ambicje w swoim życiu..... :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaocznie? :lol:

 

Nie studiuję zaocznie dlatego aby móc pracować i się utrzymać (bo u mnie studia dzienne kosztują tyle samo co zaoczne). Więc mogę sobie pozwolić na zrobienie doktoratu.

 

 

Słuchaj, ja nie mam jakiejś wielkiej radochy, że jestem na dziennych i nie chodzi mi o to co będę miała napisane na papierze, bo bardziej jest dla mnie istotne to co mam w głowie.

Poza tym, ja mam przewagę ...mam i doświadczenie zawodowe i studia dzienne - jak większosć moich znajomych ze studiów...no i jak myślisz, kogo wybierze pracodawca ?

 

Z tego co widzę to masz radochę. Myślisz że zaoczni mają mniej w głowie niż Ty? Hmm co za skromność...

Pochwalisz się swoim doświadczeniem zawodowym czy wolisz to przemilczeć?

 

Każdy ma inne ambicje w swoim życiu..... :bezradny:

Myślisz że zostaniesz drugą Ewą Drzyzgą? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach