Fluanxol a niedoczynność tarczycy?

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Fluanxol a niedoczynność tarczycy?

przez xxsamotnaxx 20 lut 2011, 16:57
Witam. Zauważyłam takie objawy: czuję się na wysoką gorączkę (łzawienie oczu,dziwne uczucie w żołądku) a mam 36,6 wieczorami 37. Mam czasami dyskomfort w żołądku, raz miałam temp.38 i nudności. Mam czasami zaburzenia widzenia typu iskry przed oczami, albo widzenie przez mgłę,zamazywanie liter na monitorze itd. Ponadto mam co prawda nie pod pachą ale obok malutką kulkę pod skórą. Czasami mnie pobolewa duży palec u nogi przy dotyku. Bardzo źle znoszę mróz na dworze tzn jak stoję przed sklepem z psem i czekam na kogoś to się denerwuję że marznę. Teraz doszło drapanie w gardle. Czasami mam trudność w oddawaniu stolca tzn wychodzi z trudem.Dostałam 1 dniowe zaparcia. Mam uczucie bicia serca przyspieszonego czasami. Czasami nie mogę zasnąć. Zażywałam przez 3 miesiące lek przeciwpsychotyczny o nazwie Fluanxol i martwię się że on spowodować niedoczynność:/ Czy tak mogło się stać? Czy to niedoczynność?
xxsamotnaxx
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do