Skocz do zawartości
Nerwica.com

zadajesz pytanie


jaaa

Rekomendowane odpowiedzi

Na wieczór krem Nivea, moja babcia go używa od zawsze i ma mniej zmarszczek od mojej mamy :shock: (dziewczyny nie zapominajcie o kremowaniu szyi :D) rano krem matujący - zazwyczaj Ziai, a jak pojawi się problem ze skórą to smaruję Sudokremem :)

 

Czy to forum również zastąpiło Ci życie towarzyskie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się w sumie nie znam, bo nie mam żadnego doświadczenia, ale mam wrażenie, że jeśli ludzie kłócą się z błahego powodu to w rzeczywistości chodzi o coś zupełnie innego - o czym unikacie rozmów. Choć pewnie gadam od rzeczy.

 

Umiesz się kłócić? Podobno sztuką jest kłócić się z klasą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co robisz jak nie siedzisz przy kompie albo nie leżysz w łóżku?

yyyy trudne pytanie, bo ostatnio albo leżę w łóżku, albo siedzę przy kompie... a tak na prawdę to leżę z kompem w łóżku od pewnego czasu... :/

 

 

 

a Ty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem pytania :pirate:

 

A na serio to idę na spacer, rozwiązuję Jolki z moją mamą (przy śniadaniu albo w porze picia kawy) albo się w nią wtulam przy każdej nadarzającej okazji :D CO zajmuje najwyżej 2h na dobę :(

 

Ktoś kiedyś policzył ile forumowych par tu powstało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama nie wiem, panicznie boję się psów (lubię mnie gryźć :(), ale z drugiej strony jeśli pozwoliłby mi do siebie podejść to zaprowadziłabym go do najbliższej placówki dla zwierząt, w innym przypadku zadzwoniłabym na policję i powiedziała o nim i czekała póki ktoś go nie odbierze.

 

Ratowałaś/eś jaskółki jako dziecko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach