Skocz do zawartości
Nerwica.com

Samotność


ixi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Bezsilna, niestety nie mam gg ale mam maila i tam z chęcią mogłabym z Tobą porozmawiać. Zawsze lepiej wyżalić się i porozmawiać z osobą o podobnych problemach. Mój mail: mimi1982@onet.pl

Dziś może trochę lepiej się czuję, choć i tak mam to stałe uczucie, że nie radzę sobie z życiem. Jestem nadwrażliwa. Jak ktoś coś powie, rozkładam to na czynniki pierwsze. Przejmuję się wszystkim. Złoszczą mnie żarty na mój temat. Dziś mój chłopak powiedział, że tylko leżę w łóżku i nic nie robię. Zdenerwowało mnie to i mu odburknęłam, że jak to zrobiłam Ci śniadanie to mało? Ze złością to powiedziałam. A on na to kochanie ja żartowałem a Ty już się złościsz. Nie wiem albo nie znam się na żartach albo on ma głupie żarty. Wczoraj się popłakałam i powiedziałam mu, że nie radzę sobie. Ze nie potrafię żyć. On mnie pytał, co ma zrobić, jak ma pomóc, dlaczego tak się czuje. Najdrobniejsza rzecz potrafi sprawić że nie chce mi się żyć. Najgorzej że moj chłopak jest nerwowy i złości się jak coś powiem, że robi nie tak. A ja jak słyszę, że jest zły,wpadam w szał. Zaczynam płakać, mówić, że nie chcę już żyć i dopiero jak widzi że jest naprawdę źle to mnie przytuli i pocieszy, wtedy mi przechodzi. Planujemy wspólną przyszłość i dużo rozmawiamy, staramy się tak postępować by było lepiej. Biorę Na depresję Wellbutrin i pomimo, że dużo osób pisze o dużych skutkach ubocznych,u mnie nic nie ma. Efektów też jeszcze nie ma ale nic dziwnego bo biorę dopiero tydzień. Jest to straszna choroba, wszyscy faceci uciekali ode mnie. Nic dziwnego skoro widzieli jak walę się po głowie przy nich. Teraz jestem z kimś kto mnie wspiera i mimo wszystko jest przy mnie i chce spędzić ze mną życie, choć czasem sam nie wytrzymuje i wybucha. Jednak jest we mnie uczucie, że i on ucieknie. Mam uczucie niepewności. Często pytam czy mnie kocha choć mówi mi to co chwila, czekam, aż mnie przytuli, musi mi okazywać miłość i czułość, dopiero wted