Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica Lękowa Co zrobić? Moja historia...część 2


LDR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam nerwice i depresje od 2 lat biore seroxat.Jednak od pewnego czasu zastanawiam sie czy leki nie niszczą wątroby,trzustki.... Bardzo mi pomogł ten lek i nie chce przestać go stosować.Prosze o odpowiedz czy te leki nie niszcza ogranizmu?? .Dziekuje i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lucia22, pewnie, ze niszczą, jak każde leki............trzeba się zastanowić w pewnym momencie życia, czy nie trzeba podjąć innych kroków żeby wyzdrowieć, poza lekami jest jeszcze terapia.

No ale jeśli leki pomagają, psychiatra mówi żeby brać - wystarczy regularnie, raz na pół roku robić badania krwi i powinno być ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z forami tego typu,więc z góry przepraszam za niedociągnięcia.

Mam na imię Asia,mam 26 lat,na koncie dwie córeczki,dwa maleństwa obumarłe w 11tc i chyba zaszłam w kolejną ciążę.

Nerwowa byłam od zawsze,najbardziej dokucza mi emetofobia i lęk przed braniem leków i chorobami.

Ostatni miesiąc dał mi popalić,od dłuższego czasu kaszlę i chrząkam,tak,że rano doprowadza to do mdłości (najgorsze jest wrażenie,że robię to specjalnie,ale nie mogę tego opanować),trzęsę się,pocę,szybko bije mi serce i tak każdego ranka budzę się z potwornym stresem,że znowu będzie to samo.Zaczynam kaszleć również kiedy jem,w związku z tym robi mi się gula w gardle i nie mogę przełykać.

Tęsknię za czasami,kiedy jadłam normalnie,dobre śniadanie i fajny początek dnia.Teraz zanim miną mi poranne lęki mijają jakieś 2 godziny.Straciłam w ogóle apetyt (stresuję się również tym,że mało jem,jestem bardzo szczupła ale zawsze jadłam dużo i ciekawie).