Skocz do zawartości
Nerwica.com

Derealizacja. Depersonalizacja.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki wam. Podnosicie na duchu. Tylko czy to normalne w nerwicy, że z dnia na dzień mam coraz większe problemy z wysławianiem się? Ktoś z was tak ma? Zawsze uważałem się za dość elokwentnego człowieka, operującego raczej dość szerokim walcharzem pojęć bliskoznacznych. Ostatnio po tym ataku derealizacji mówię coraz prościej i prościej. Zaniepokoił mnie również fakt, że czasem nie moge znaleźć żadnego słowa! Nawet prostego. I to nie ze stresu. Tak poprostu. Pozatym mam zaburzenia chodu jakieś dziwne i zaczynam mieć problem z wyjściem z domu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A byłeś u jakiegoś neurologa? albo może lepiej zacząć od lekarza rodzinnego? Nie znam się. U mnie taki stan wynikał z czegoś co leki wyeliminowały, albo stłumiły, bo i tak nie jest jakoś cudownie bo jeszcze lęk mnie rozwala, ale umysłowo staję na nogi co mnie bardzo cieszy bo myślałam już że jestem jakimś przygłupem! cudem chyba zaliczyłam rok studiów, nie mogłam zdania skleić na egzaminach, w głowie wielka pustka, nic do mnie nie docierało, mogłam się uczyć uczyć ale to tylko pogarszało moje samopoczucie bo nie wiedziałam co czytam (jakieś banały, proste zdania - wszystko było bez sensu), teraz wszystko wraca do normy, z chodzeniem mam tylko problem w czasie derealizacji, a był czas kiedy chodziłam po ścianach, musiałam trzymać się mebli... bleeeee co to był za stan! Nigdy więcej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoczek, nie nakręcaj się. Przecież to normalny mechanizm hipochondrii - wydaje ci się, że dolega ci coś poważnego, lekarz mówi, że masz się uspokoić, bo nic ci nie jest, a ty swoje. Ja też tak mam (co do objawów i mechanizmu działania hipochondrii), inni też tak mają (patrz: Guzik) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach