Skocz do zawartości
Nerwica.com

[KRAKÓW]


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

hej, wybac ze tu odpowiadam, ale czyzbys byl z krakowa?, wiesz to nawet dobrze, moze moglbys podac mi adresy jakis lekarzy...jestem tu zupelnie 'zielona', dopiero sie przeprowadzilam... i fajnie bylo by miec kogos kto ma rozpoznanie w terenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza Lenartowicza w Krakowie "bezplatnie" mozna sie jeszcze leczyc m.in tu:

 

1) ul. Śląska 5 tel. 633-51-70

2) ul. Olszańska 5 tel. 412-09-76

3) ul. Bonerka 18 tel. 266-21-95 w.107

4) ul. Estery 6 tel. 421-95-67

5) ul. Rusznikarska 17 tel. 632-20-90

 

Nie wiem na ile sa to miejsca godne polecenia i ile sie czeka. Najlepiej przedzwonic i sie dowiedziec. Dostalem ta liste wlasnie na Lenartowicza gdy powiedzialem ze proponowany przez nich model psychoterapii czyli po 3.5h dzienni przez 12 tygodni bedzie bardzo trudny do pogodzenia z moimi zyciowymi obowiazakami. Powyzsza lista powinna zawierac miejsca, gdzie proponuja alternatywne formy tzn. takie, ktore odbywaja sie np. raz w tygodniu etc. Jesli ktos ma jednak czas to polecam Lenartowicza, narazie bylem tam tylko diagnozowany ale wrazenia sa bardzo pozytywne (no moze poza tym, ze dlugo to trwa). Wiele tez dobrego slyszalem o nich.

 

BTW: maja tez liste innych osrodkow wiec jesli ktos szuka czegos konkretnego to moze przedzwonic i popytac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałabym zapytać o tą przychodnię na Lenartowicza...planuję rozpocząć tam leczenie, ale chciałabym wiedzieć czy warto...Bardzo proszę o jakieś informacje na ten temat.

 

[ Dodano: Pon Sie 14, 2006 7:33 pm ]

hmm...pospiesznie przeczytałam przed chwilą topik, w którym pisało nieco o tej przychodni...ale teraz to już sama nie wiem. Zdecydowanie preferowałabym terapię indywidualną...

Jeśli ktoś ma więcej informacji na temat przychodni na Lenartowicza, to prosiłabym bardzo

Udostępnij tę odpowiedź