Skocz do zawartości
Nerwica.com

zadajesz pytanie


jaaa

Rekomendowane odpowiedzi

kot wie... mam nadzieję, że nie

 

czy zaburzenia tak mocno zmniejszają możliwości pracy?

 

 

 

kasiunia123, musisz tańczyć go nago, ze strusimi piórami przyczepionymi do ramion, na rynku miasta. Wtedy wszystko może się zdarzyć. Choć najpewniej jedynie zbierze się grupa gapiów i Cię aresztują.

 

Thazek - mój kot jak pies. Chodzi przy nodze. Przybiega na zawołanie, etc. Tylko czasem się uprze np. leżeć między mną a klawiaturą i nie ma siły - ile razy go wygonię, albo każe wyjść to wraca w to samo miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałeś za mały zamach, następnym razem przy rzucaniu zrób to z rozbiegu, dalej poleci ;)

A na serio, to nie znam się na nałogach.

 

Czy kiedy ktoś Was pociesza rozklejacie się? (Ja staram się udawać twardą i że pogodziłam się z losem, ale jeśli ktoś powie po usłyszeniu mojej historii, że mi współczuje, to nie potrafię dłużej udawać i zaczynam płakać - to takie uciążliwe...też tak macie, czy jednak potraficie zachować pozory osoby bez problemów?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wprost nie znoszę jak ktoś zaczyna mnie pocieszać.

zaczynam płakać , czuję się taka słaba i zazwyczaj poza płaczem drę się na osobę pocieszającą... :cry::cry:

 

kupić jakieś winko na dziś wieczór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemcy, Austria, Chorwacja, Bosnia i Hercegowina, Cypr, Wlochy - w tym jako oddzielne panstwa w panstwie: San Marino i Watykan :P

 

jakie jest Twoim zdaniem najpiekniejsze miejsce na Ziemi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się