Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć!


patrixy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Jestem Patrycja i mam 24 lata. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie udzielałam się na żadnym forum więc jest to dla mnie jak najbardziej nowe doświadczenie :D o sobie mogę napisać,że studiuję na 3 roku dość wymagającego kierunku studiów, pochodzę z średniej wielkości miasta w województwie kujawsko pomorskim. Jestem dość skomplikowaną osobą i może dlatego właśnie teraz to wszystko pisze, bo ostatnio naprawdę nie radzę sobie ze sobą i swoim światem. Szukam ludzi, którzy może mają podobne problemy do moich albo jakieś obiektywne spojrzenie i chęć pomocy mi w zrozumieniu samej siebie.