Skocz do zawartości
Nerwica.com

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)


cicha woda

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie kiedy i jak?

 

hmmm...W pracy jak (jest gorąco to juz wogole) i jest mnóstwo do roboty (jestem grafikiem i czasami musze ogarnąć 10 rzeczy "na wczoraj")

autobus jak zatłoczony stoi w korku-to chyba standart :) (jak jedzie to poziom zagrozenia spada z 9 do 2 w skali 1-10 hehheheh )

kościół...hmmm....byłem raz i do przetrwania:)

no i w domu...ale to chyba tylko 4 razy

 

teraz łykam venle i wszystko jest ok..czasem "cos" delikatnie łapie ale olewam

 

jak wyglądały?

 

zawroty głowy, duszność, skoki ciśnienia (na zegarkowym nawet 210 mi podbiło kiedyś )

mdłości, drżenie, otumanienie, jakis taki słaby sie czuje i "miętki" no i strach ze zarz zejde, ze coś mi sie stanie itd.

gra naczyniowa (byłem blady jak ściana)

jak sobie radziłęm?

 

leżałem i czekałem az przejdzie, starałem się usnąć

zdecydowani mi sie poprawiało jak ktoś był obecny przy mnie

najlepiej w domu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mart.free,

Masz strach ze umrzesz no nie? A umarles kiedys? Wiem ze to glupie pytanie ale sobie odpowiedz na to. Ile razy juz umarles albo zemdlales? Zero? No to czego sie boisz?

 

Ja sobie wlasnie tak z tym radze, mysle sobie ile razy zemdlalem - jesli nie zemdlalem jeszcze to jakie jest prawdopodobienstwo ze teraz zemdleje ? Zerowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mart.free,

Masz strach ze umrzesz no nie? A umarles kiedys? Wiem ze to glupie pytanie ale sobie odpowiedz na to. Ile razy juz umarles albo zemdlales? Zero? No to czego sie boisz?

 

Ja sobie wlasnie tak z tym radze, mysle sobie ile razy zemdlalem - jesli nie zemdlalem jeszcze to jakie jest prawdopodobienstwo ze teraz zemdleje ? Zerowe.

 

 

strachu że umre nie mam...tylko strach przed tym że zjade w tramwaju/autobusie i będzie siara straszna :)

 

[Dodane po edycji:]

 

mart.free,