Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

asdf, bardzo dobrze!!ale pamiètaj o tym oddychaniu-to podstawa zeby wyregulowac cisnienie krwi i wyciszyc pikawkè.Kup sobie selen i potas-to typowe witaminy dla serca-byc moze nerwobol wlasnie tam siè umiejscowil i dlatego tak sie czujesz i dodtakowo przez to panikujesz.Juz przez to przechodzilam kiedys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misiek_NL, ja ostatnio jestem 3 razy w tygodniu u lekarza...... to u ortopedy, to u reumatologa, tu noga w gipsie, tu badanie krwi, tu rentgen płuc, tu usg brzucha (pomijam terapię i psychiatrę) i jeszcze kilka innych badań mnie czeka....

w tej sytuacji jeszcze zapalenie spojówek to już naprawdę przesada :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misiek_NL, ja ostatnio jestem 3 razy w tygodniu u lekarza...... to u ortopedy, to u reumatologa, tu noga w gipsie, tu badanie krwi, tu rentgen płuc, tu usg brzucha (pomijam terapię i psychiatrę) i jeszcze kilka innych badań mnie czeka....

w tej sytuacji jeszcze zapalenie spojówek to już naprawdę przesada :mrgreen:

podejdź do apteki i weź coś zapobiegawczo na zapalenie spojówek

jak nie przejdzie, albo spuchnie Ci oko, albo będziesz mieć ropę to już wtedy do okulisty

straszne gówno - miałam w tamtym roku, dostałam opaskę jak pirat, bo jedno oko mi się tak zepsuło.

 

2 szczurki śpią mi na karku 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korba, Kasiu, dziś dziwnie... 2 osoby odeszły

dziś terapia mnie jakoś bezpośrednio nie dotknęła, tylko wzięło mnie na przemyślenia

powiedziałam 2 rzeczy (pozywtyne) i ordynatorka (nie wiem czy nie ironicznie) na to: co za ulga...terapia działa.

:roll:

ogólnie dzisiaj mieliśmy posiedzenie przy ciastku po sesji, z racji odejścia 2óch osób.