Skocz do zawartości
Nerwica.com

znów to się zjawiło, tak nagle niespodziewanie...


ja-nerw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

chciałabym się komuś rozpisać na temat tego wszystkiego, bo od kliku dni znów zaczyna się to całe piekło... Jestem z tym zupełnie sama... W moim życiu czeka mnie wiele zmian, m. in. wyjazd za granicę, do pracy, teraz wynajmuję sama mieszkanie i studiuję zaocznie, a oprócz tego pracuję. Wszystko było ok, poznałam życzliwą mi osobę, podjęliśmy decyzję, że wyjadę do niej za granicę zarobić pieniądze na zakup mieszkania, o którym tak marzę...

W zeszłym tygodniu w pracy poczułam nagle silny ból głowy, karku, zawroty głowy i kołatanie serca... Znam te objawy, bo miałam je już klikukrotnie, co więcej leczyłam się kilka tygodni u psychiatry, ale za dużo opowiadać (śmierć bliskiej osoby, stresy w pracy, brak jakiejś pewności, co dalej), to spowodowało, że wysiadłam...

Teraz jednak jestem pełna rozgoryczenia i poczucia winy dlaczego teraz ????? Kiedy mogę tak wiele zmienić w swoim życiu ????? Budzę się kompletnie przygnębiona, kompletnie przygnębiona zasypiam, mam nadal te paskudne zawroty głowy, serducho wali jak młotem, drętwieją ręce, boli kark, cała robię się ociężała i obolała...

Biorę SEDOMIX i Deprim, preparaty ziołowe, staram się wyciszać, ale jestem za nerwowa i nienawidzę tego u siebie, więc się sama nakręcam i pogrążam... Nie wiem, co można zrobić, by to minęło prędko i bym znów mogła żyć pełnią życia z uśmiechem na twarzy, a nie we wszystkim nie widzieć sensu, bać się wszystkiego itp...

Gdy chodziłam prywatnie 5 lat temu do psychiatry jej diagnozą była nerwica lękowa, wtedy brałam 2 miesiące Anafranil, no i minęło a teraz buuuummmm, znów się pojawiło...