Skocz do zawartości
Nerwica.com

A to moja historia .. Czy to nerwica lękow


aloneinmyworld

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moja historia wygląda tak mam 22 lata, skończyłem już szkole mam dobrą pracę nie muszę wychodzić z domu pracuje przy komputerze(jestem samoukiem), dawniej gdy chodziłem do szkoły bylem bardzo spokojny, cichy, wystraszony, nie czułem się bezpiecznie, w 1 gimnazjum jakoś sobie radziłem nowi znajomi nowi koledzy nikt mnie nie znał jaki jestem , dopiero w drugiej gimnazjum odkryli mnie zaczęli mi dokuczać, niektórzy bez powodu potrafili mnie uderzyć tak za nic dla zabawy a ja nie potrafiłem oddać (nie potrafiłem nikomu o tym powiedzieć), bardzo pamiętam te sytuacje do teraz, na lekcjach byłem bardzo spokojny nie potrafiłem powiedzieć tego co myślę z obawy na to ze wszyscy będą się ze mnie śmiali, pod wpływem strachu i myślenia tego co mam powiedzieć zawsze wyszło coś nie tak....3 lata temu gdy skonczylem szkole zapoznalem sie z osiedlowymi typami, zaczalem palic marihuanę, piłemem alkohol który zawsze mnie rozluźniał, zacząłem chodzić na siłownie, któregoś razu piłem alkohol bylem pijany i spotkałem człowieka który mi dokuczał w gimnazjum, trochę go pobiłem bylem wtedy bardzo wystraszony i dopadła mnie arytmia serca taka niegroźna dla życia ale jest, zawsze bylem taki ze nie lubi alem przebywać tam gdzie było dużo ludzi gdyż myślałem ze każdy się na mnie patrzy, ze ktoś mnie obgaduje itd.... ogólnie to zawsze siedziałem w domu a wychodziłem tylko wtedy gdy musiałem a czasem nawet gdy musiałem to nie wychodziłem, zawsze lubiłem wychodzić wieczorami gdy nie było ludzi na zewnątrz, rok temu bylem na imprezie na którą zaprosił mnie mój dobry kolega , a poszedłem na ta imprezę tylko dlatego gdyż wypiłem sobie wcześniej 3 piwa tak to bym nie poszedł bo bym się bał, no i zostałem pobity przez jednego człowieka którego po prostu nie nawidze dokuczał mi w czasach szkolnych bez powodu uderzył czasem (przynajmniej się mu postawiłem na tej imprezie, wczesni