Skocz do zawartości
Nerwica.com

BUPROPION/AMFEBUTAMON (Bupropion Neuraxpharm, Oribion, Welbox, Wellbutrin, Zyban)


nella31

Rekomendowane odpowiedzi

Doświadczyłaś tak zwanego "honey moon", czyli bardzo efektywnego działania wellbutrinu, które trwa u różnych osób inny czas. Takie działanie czasami wraca, ale zazwyczaj nie. Są dwa wyjścia - dołożyć do wellbutrinu jakiegoś agonistę dopaminy by zapobiec tej tolerancji na wellbutrin, lub odstawić lek na jakiś czas i spróbować jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DziękU Miko.

"Honey moon" zabrzmiało...ach....aż by się chciało więcej za sama nazwę.

Odstawić lek i spróbować za jakiś czas(?) Pewnie posłucham Twojej rady.

Zastanawiam się tylko czy skoro już raz tak zadziałał to zadziała inaczej innym razem (?)

Jestem laikiem a co się z tym wiąże - pojęcie "agonista dopaminy" brzmi dla mnie niczym dodatkowy mózgojad ;)

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstaw na jakiś czas i spróbuj, może zadziała podobnie. Agoniści dopaminy to leki "udające" dopaminę, czyli działają na ten sam system co wellbutrin tylko inaczej. Są stosowane w depresji jako "off label" czyli poza skierowaniem - bo to leki stosowane w parkinsoniźmie i zespole niespokojnych nóg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ufff....wczorajszy wieczór przebrnęłam.

Do końca zostało mi jeszcze 2szt. Dwa dni.

Spróbuję się jeszcze wspomóc przez ten czas tabexem.

Jeśli nic się nie zmieni - odstawiam obydwa i przeproszę moją słabą wolę, którą naraziłam na takie wyzwanie.

Miłego dnia wszystkim....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

podczas hospitalizacji dostalam wellbutrin.