Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

Joaśka, dzièkuje za niezawodne informacje!!!!naprawdè bardzo mi pomagasz :D juz do niej dzwoniè i mowiè co i jak.Tak corka tez mam plomby srebrne i musi je usunàc....

Corka jest w PolsceJoasiu poszla na nfz do dermatologa bo wyskoczyla jej na rèce wielka egzema i stàd ten plaster.ma go nosic tydzien,o on przytrzymuje te alergeny na pleecach.

A i jeszcze na benzokainè.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wovacuum - nie ma za co :smile: Wiesz, mi rok zajęło dojście co mi jest, tysiące badań, nietrafionych, nerwy, aż mi się nie chce tego wspominać. :( Jestem wku*wiona na lekarzy, bo lekceważyli tyle czasu moje objawy, a jak się w końcu okazało, że stan jest poważny to umywali ręce, do innych odsyłali. Sama musiałam na własną rękę robić badania, zdobywać informacje, nawiązywać kontakty z innymi ludźmi, którzy podobnie się męczą. Ja nie wiem, za co większość lekarzy bierze pieniądze. :evil: O moim byłym dentyście to nie chcę nawet mówić, bo mi ten szajs srebrny do zębów prywatnie za niezłą kasę wkładał choć ja chciałam białe, ale on się upierał, że srebrne będą się dłużej trzymać. A teraz jak muszę usuwać, bo bez tego nie mam szans na pozbycie się grzyba to on się tego nie chciał podjąć!!! :evil: Na szczęście znalazłam dobrą dentystkę. I miałam też szczęście znaleźć panią doktor, która zajmuje się moim całym organizmem, odtruwaniem itd. Bo źle ze mną naprawdę było. Teraz jest trochę lepiej.

A ile Twoja Córka ma srebrnych plomb? Z tymi plombami to nie jest taka prosta sprawa, niestety przy pozbywaniu się amalgamatów wydziela się bardzo dużo dodatkowych toksyn, dlatego trzeba to robić ostrożnie i koniecznie zażywać antyoksydanty - bardzo duże dawki witaminy C, witaminę E oraz selen. Polecam też chlorellę, pomaga pozbyć się metali ciężkich z organizmu. Są też dobre leki homeopatyczne na odtruwanie z rtęci.

Udostępnij tę odpowiedź