Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pomocy che się rozwieśc


Rekomendowane odpowiedzi

może znajdę tu pomoc

Jestem przede wszystkim mamą rocznej córci, wydaje mi się, że ślub z mężem był totalna pomyłką, jestem dojrzałą kobietą, dziecka pragnęłam od dawna, przed ślubem z mężem byłam 5 lat, mieszkaliśmy 4 km od siebie więc non stop się widywaliśmy, wydawało mi się, że to mój wybrany Książę z bajki;( natomiast 1,5 roku po ślubie kłótnie, ubliżanie, już od około pół roku (nawet więcej) nie sypiamy ze sobą, nie rozmawiamy, z zawodu jestem pedagogiem więc próbowałam wszelakimi metodami dotrzeć do męża, porozmawiać kończyło się kłótnią, gdy rozmowy nie wychodziły pisałam listy, dawane do ręki długie o problemach naszych,co czuje, jak go rozumiem itp. Wiem, że nie można rozpoznać sytuacji po kilku zdaniach, ale proszę o POMOC. Mówiłam juz z nim o rozwodzie, ale wybuch gniewem i wurgarnościa, nie mam do kogo się przytulić, sypiac z kimś, kogoś kto powiedziałby, żę pięknie wyglądam, jeszcze nigdy nie wziął dziecka na spacer;( miałam takie piękne wyobrażenie o rodzinie jaką będe mieć, a teraz czuje tylko zloś, gniew, nie radze sobie z tym, boje się ale zaczynam uciekać do starych miłości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mrówka

 

Przykre to , ale z tego co piszesz , to nie Ty masz problem tylko on ze sobą:( Więc trudno coś radzić, bo to on musi się zmienić, ale jeśli nie wykazuje żadnych chęci to na siłę się nie da. Zrozumiałam,że Cię bije, Jeśli tak to chyba nie ma się nad czym zastanawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach