Skocz do zawartości
Nerwica.com

FLUOKSETYNA(Andepin, Bioxetin, Fluoksetyna EGIS, Fluoxetin Polpharma, Fluoxetine Aurovitas/ Vitabalans, Fluxemed, Seronil)


shadow_no

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

241 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      155
    • Nie
      69
    • Zaszkodziła
      37


Rekomendowane odpowiedzi

Zaczynam od jutro przyjmowac andepin. Po lerivonie i sulpirydzie zaczalem strasznie tyć i lekarz zalecił branie andepinu rano 20mg mam sprawdzic czy waga spadnie jak nie to mam przyjmowac 2 kapsułki. Okazuje sięze czasem trzeba z głową przepisywać leki a nie rutynowo.

mam nadzieję że schudnę chociaż 3 kilo i może będzie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem początkująca na forum i początkująca z lekami. Dzisiaj zaczęłam brać seronil 10 mg i koszmarnie boli mnie głowa(nie jestem pewna czy jest to skutek uboczny leku bo bóle głowy występują u mnie dość często). Jaki lek przeciwbólowy mogę zażyć?Czy może czekać aż samo przejdzie?Nie spytałam o to lekarza bo w stresie pierwszej wizyty zapomniałam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem początkująca na forum i początkująca z lekami. Dzisiaj zaczęłam brać seronil 10 mg i koszmarnie boli mnie głowa(nie jestem pewna czy jest to skutek uboczny leku bo bóle głowy występują u mnie dość często). Jaki lek przeciwbólowy mogę zażyć?Czy może czekać aż samo przejdzie?Nie spytałam o to lekarza bo w stresie pierwszej wizyty zapomniałam.

 

Cześć :),