Skocz do zawartości
Nerwica.com

m_ia wita


m_ia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Trafiłam na forum po incydencie który zdarzył mi sie kilka dni temu. Pewne problemy ze sobą, ze swoim samopoczuciem zaczęły się u mnie wraz z dojrzewaniem i zostały o wiele zbyt długo. Mam 24 lata, studiuję, pracuję do tej pory próbowałam wmawiać sobie ,że sama dam sobię radę ,że to nie choroba tylko..melancholijny charakter? Chodzi o to ,że ja innej siebie nie znam, moje problemy to moja osobowość, nigdy w czasie mojego świadomego życia nie bylo inaczej. Lekarza się bałam, nadal boję ale po raz pierwszy bardziej przestraszyłam się tego co się stanie jeśli ktoś mi nie pomoże. Wracając do incydentu: miewałam myśli samobójcze-żadnego dokładnego planowania co i jak, tylko krótki przebłysk żeby zasnąć i się nie obudzić. Zawsze jednak zwyciężało to ,że coś mnie trzyma na tym świecie i ,że tego nie chcę. Pozniej w podobnych okolicznościach pojawiała się już nie myśl ,że ja tego nie chcę ale obawa o moich bliskich o krzywdę jaką im wyrządzę. Nadal jednak wiedziałam ,że tego nie zrobię. Ostatnio przechodząc przez ulicę zauważyłam rozpędzony samochód, zrobiłam kilka kroków a w głowie kołatało mi się "to będzie wyglądało na wypadek". Cofnęłam się, przestraszyłam bardzo bo nie było to świadome, to się działo poza mną. Czy ignorując samobójcze myśli doprowadziłam do tego ,że to się zalęgło w mojej podświadomości? Jestem tym naprawdę przerażona, znalazłam rekomendowanego psychologa mam zamiar skorzystać z jego rady i mam tylko nadzieję ,że wystarczy mi na to siły i odwagi.

Od dawna zastanawiałam się nad wizytą u lekarza, ale tkwi we mnie przekonanie ,że o ile mam jakieś zaburzenia to są one wynikiem mojej słabości. Że taka wizyta to jakbym wybrała się do internisty z katarem mówiąc mu ,że biegałam nago po śniegu. Czuje się winna tego co się mną dzieje.